Customize

William Schrikker Groep/Kinderrechters V.S. Ouders

Discussion in 'Nederland' started by the truth, Mar 1, 2011.

1. the truth Member

Mijn naam is the truth, ik zal ff proberen in een paar regels onze situatie te vertellen.

Sinds 4,5 jaar zijn onze kinderen van 12,6 en 4,5 jaar uithuisgeplaats vanwege de volgens hun schrikwekkende situatie. Samengevat vechten wij nu al 4 jaar om onze kids ook alleen maar te mogen zien. Nu hebben we a.s. vrijdag een gesprek met Bureau Jeugdzorg over de voogdij. Dit is in principe het enigste beetje invloed wat wij nog hebben. Nou is mijn vraag wat is er mogelijk dat in samenwerking met W.Leaks de wanstanden van genoemde instanties openbaar gemaakt worden?

Mijn dank bij voorbaat en ik hoop heel veel reacties te horen.

The Truth
  2. Dragononymous Member

Bureau JeugdZorg is inderdaad een ramp in NL. En zoals mij voorganger als vermeld, Wikileaks zal naar waarschijnlijkheid weinig aandacht er aan besteden.
    Mijn advies zou in principe hetzelfde zijn als mijn voorganger hierboven, echter zal ik daar één ding aan toevoegen. Indien er '' documenten '' of dergelijk materiaal is, is het misschien ( ik zeg niet dat het werkt ) een idee om samen met de groep mensen een krant ( bv telegraaf, volkskrant ) te benaderen. Maakt vaak het sneeuwballetje aan het rollen
  3. Dragononymous Member

Jeugdzorg Roermond in opspraak (Spits artikel)

ik zag dit in de Spits staan vandaag, moest gelijk hieraan denken.
    Misschien een idee om op door te gaan, of om deze kant van het verhaal ook bij je eigen situatie te laten controleren.
    Je weet maar nooit..
  4. Anonymous Member

Mja, ik kan je in contact brengen met een paar journalisten waaronder die van spits.
    Misschien dat je daar wat aan hebt.

Kan ik ergens wat lezen over wantoestanden met buro jeugdzorg?

Share This Page

Customize Theme Colors

Close

Choose a color via Color picker or click the predefined style names!

Primary Color :

Secondary Color :
Predefined Skins