Okay ... Een geloofwaardig verhaal XD en we protestere dus tgn dat ze mensen bedriege en aan hun dure boeke verkope? ( trouwens snelle reactie van jou had op dit tijdstip niemand verwacht )
Btw met dat raide las ik op de engelse pagina dat die scientology gaste je na een raid kunnde volge wtf... Wat zijn ze dan van plan om te doen ( stalkers :s)
Zal ik je een lijst geven met bedrijven die worden beinvloed door scientology? Daar werken kan je zeg maar vergeten dan, daar zorgen ze wel voor..
Oow das wel nice meer info over hun kom maar op ( off topic maar ik hoor de vogels al fluiten XD ( buite))
Scientology is niks verschillend van de andere religiën. Excuses als ik mensen hier mee raak, maar dat is nu eenmaal mijn visie op dingen. Zeker na de zaken die in de geschiedenis naar voren zijn gekomen, waarbij letterlijk: Je ziel de hemel in kopen - te vaak en op grote schaal naar voren is gekomen. Religie zou iets moeten zijn waar geen prijs kaartje aan hangt - maar we weten allemaal wel beter.
You Nederlanders, are you there? I'll be in the Low Lands next week, are you doing something fun? Is the CoS even alive in Amsterdam?
Dunno about stress-test, they used to take those in Scheveningen, but as far as I know they don't do that alot anymore They still do their weekly Dianetcis Seminars (like most) and some other meetings once in a while http://scientology.startpagina.nl/kalender/ ^ They are actually nice enough to show everyone what, where and when
Scheveningen? Wow. I've never seen them there [I was walking my dog along the ocean quite often]. Anyways, I'll check them out.
So I'm stuck in Holland because of the hurricane. OK, not stuck, but am enjoying the wonderful views of the windmills Holland has to offer. I've been checking Scientology Orgs in here, and am I correct that apart from the Church in Amsterdam, there are no other orgs in the Netherlands [I'm in The Hague right now]. So weird, no Rotterdam, or Utrecht? I mean these are big cities. Let me know. I might pay those clowns a visit, because I don't have anything better to do.
Nederlandse anons zijn dood? Why y make no more raids? ik ben niet een organisator type dus van mijn kant zal het vast niet gaan, want met mijn geluk komt er misschien een iemand :Z
Ik ben er nog, zit alleen een beetje te lurken tot er weer wat activity is. Vooralsnog is het redelijk hopeloos om iets te organiseren vanwege het beperkte aantal anons op wwp.
Summerfags have left the building. Niet alleen WWP maar volgens mij ook WITP zijn weer veel minder actief..