Customize

Voorstellen + gunst

Discussion in 'Nederland' started by Bloempje, Jun 17, 2011.

1. Bloempje Member

Hey,

Als nieuweling op dit forum wou ik me gewoon even voorstellen en om een gunst vragen. Dus ja ik ben “Bloempje” ( don’t ask :p) en ben deels op dit forum om me vooral te informeren in Anonymous wat het doet, waarom en dergelijk. Ik ben al langer als vandaag bezig met het opzoeken van informatie over Anonymous, hierdoor ben ik ook al op veel sites terechtgekomen die informatie hierover geven zowel positieve als negatieve. Vooral in de pers is het nogal erg.

Maar wat ik eigenlijk wilde vragen was na het doorzoeken van dit forum en natuurlijke google gespammed te hebben wou ik eigenlijk nog meer weten over anonymous en wilde ik dus ook wel weten of er anons zijn in België. Ik ben ook opzoek naar misschien nog beeldmateriaal dat niet online te vinden is.

Verder wil ik ook nog even meegeven dat ik student multimedia design ben en ik eventueel wel wil proberen te helpen met het maken van flyers/affiches/posters als mensen me dit vragen.

Alvast bedankt.
    Bloempje
  2. Dragononymous Member

explain, naah Hai :D
    I know, dat krijg je als journalisten zelf geen onderzoek meer doen, en verhalen maar aannemen...(+ sensatiezoekerij)
    Ik heb er een paar voorbij zien komen, zowel vlaams als waals. Het franse forum heeft geloof ik zelfs een aparte thread.
    Altijd handig, alhoewel je niet de enigste bent :p
    Meer mensen, meer Ideeën :D
  3. Bloempje Member

laat ons stellen dat mijn frans evengoed is als me moeder haar computer kennis
  4. Dragononymous Member

Is je moeder toevallig ook actief op dit forum?
  5. Bloempje Member

Neej, ik betwijfel zelfs of ze weet wat Anonymous is
  6. Dragononymous Member

Ach het had gekund...
    Anders maak je Vlaamse thread aan, kan alleen maar beter worden?
  7. Nachalo Member

Bestaat deze Vlaamse thread al? Ik kan hem alleszins niet vinden.
    Het lijkt me wel een goed idee.
  8. Dragononymous Member

Bestaat nog niet, is wel een franstalige variant maarja, dat is niet zo vlaams...

Share This Page

Customize Theme Colors

Close

Choose a color via Color picker or click the predefined style names!

Primary Color :

Secondary Color :
Predefined Skins