Customize

Sweden: Harpoon Malmö!

Discussion in 'Prosjekt Chanology' started by Hombre, Mar 7, 2009.

1. 040Anonymous Member

Re: Sweden: Harpoon Malmö!

Jag har mailat Allan Widman, folkpartist i riksdagen och Bodil Ericsson, ordförande för folkpartisterna i Malmö angående folkpartisten Ivar Parizkova Ryggeståhls medverkan som invigningstalare på cos ceremoni i Arlöv. Bodil Ericsson svarade

"Jag lovar inte dig någon snabb lösning, men vi har tagit tag i frågan även på förbundet. Utfallet kommer att meddelas dig, antingen direkt via mail eller via annan väg. Personligen tar jag helt avstånd från scientologrörelsen, och delar alltså din uppfattning i den frågan."

Det är positivt att de insett snedsteget som kommunalpolitkern Ryggeståhl gjorde och att det kommer ta itu med det. Frågan är om det har någon större verkan på hennes politiska åtaganden. Men men, en liten seger i alla fall.
  2. Hombre Moderator Skandinaviska

^ Mycket bra! Jag vidarebefodrar denna information till humanistgruppen i Malmö :)

Även om det inte verkar som mycket så är ju så att support från politiker är den viktigaste support vi någonsin kan få. Särskillt viktigt är det eftersom CoS försöker och till en viss grad lyckats bli polare med lokalpolitikerna.
  3. 040Anonymous Member

Good news everyone!
    Today Sunday, the biggest news paper in the region of Skåne Sydsvenskan ran a BIG article on CoS! Ripping their stress tests to pieces, among other things. This is a major step in the right direction and I hope this will lead towards a more general understanding for CoS and their filthy methods. The article was a result of readers writing to the paper urging them to investigate CoS.
    Thanks everyone!
  4. 040Anonymous Member

5. anonviking Member

6. Hombre Moderator Skandinaviska

Mycket Bra!

Nu vantar vi bara pa att storyn om Marty Rathbun och Mike Rinder...
  7. Anonymous Member

b8llio.jpg
  8. MongoLloyd Member

Actually the real pedoquote is:
    Poor kid. Thought he was being approached by a pedo.. turned out to be something even worse!
  9. Hombre Moderator Skandinaviska

10. Anonymous Member

"Nu gäller det för oss att leverera" - Skåne - Sydsvenskan
  11. Anonymous Member

Too old. :mad:
  12. MongoLloyd Member

Share This Page

Customize Theme Colors

Close

Choose a color via Color picker or click the predefined style names!

Primary Color :

Secondary Color :
Predefined Skins