Customize

Sverige - ACTA

Discussion in 'Prosjekt Skynet' started by Anon Fish, Jan 26, 2012.

1. Anon Fish Member

2. Hombre Moderator Skandinaviska

Jag kommer vara där i kostym, mask och flagga
    • Like Like x 1
  3. Anon Fish Member

Då ses vi där, lär också köra på mask och så. Drar med mig en vän som lånar mask av mig.
  4. Eeden Member

Om studierna och finanserna tillåter så kommer även jag.
  5. FishMoose Member

Jag kommer vara på protesten mot acta i göteborg med mask.. Vet inte om fler göteborgare kommer
    • Like Like x 1
  6. salander Member

jag vill, jag vill, jag vill åka till sthlm men är man fattig student så är man :/ ska se om jag kanske kan dra ihop ett gäng och köra något på min hemort ist
  7. Anonymous Member

8. Jilixi Member

Har möjlighet att skriva ut mängder med flyers och att göra proffsiga plakat, vill befinna mig i Malmö på lördag men finns inte många aktiva anons där jag bor (Kristianstad). Har möjlighet att ta mig till Malmö med tåg utan några som helst problem, skulle uppskatta om någon som ska till Malmö för att informera kunde skicka PM till mig så man kan hänga på.

Expect us...
  9. Jag är en aktiv Anon, är även en Kristianstadbo, vi kan styra upp ett samåk om så önskas?
  10. Jilixi Member

Nu är det såhär att demonstrationen var i Lördes, och det var en mycket lyckad sådan, i Malmö iaf!. Men om du vill, tänkte jag mig skriva lite nya flyers blandat med ACTA och "Black March" som vi kan dela ut i Kristianstad möjligtvis? sätta fast lite i cyklar, bilrutor mm?.
  11. Vilket bakslag för mig då, får se till att uppmärksamma mig mer!

Låter som en bra idé! När sker detta då? Och skall vi dela ut det öppet på dagtid eller nattetid kanske är det bästa alternativet?
  12. salander Member

blev det några flyers? om ja, kan du tänka dig att dela dom med oss övriga okonstnärliga människor så att vi också kan sprida lite glädje :D

Share This Page

Customize Theme Colors

Close

Choose a color via Color picker or click the predefined style names!

Primary Color :

Secondary Color :
Predefined Skins