Customize

September-/november-demo i Oslo?

Discussion in 'Prosjekt Chanology' started by JessieX, Sep 3, 2011.

1. JessieX Member

Nå er det vel på tide å ut å leke sammen igjen etter sommerferien! :D

Etter sist raids suksess burde vi få kommet oss bort på Hasle torg å hilse på scientologene igjen og si takk for sist, og høre om det var gøy å sitte i politibil?

Skal vi ta en vote på hvilken lørdager som passer?
    Demonon kan ikke den 1 oktober, for da skal han ta av tannreguleringen, men tror alle andre passer, så synes jeg 5 november er selvsagt <3

EDIT: DEMODATO 24 SEPTEMBER
  2. Juster Moderator

Kom med forslag til datoer, så kan vi kanskje lage en poll. :) Eller er det like greit å bare ta diskusjonen/avstemmingen her i tråden?
  3. Demonon Member

Hadde sett sykt kul ut med tannregulering... 24 september er en mulighet, men da må vi forte oss, og jeg trenger hjelp fra noen som har tid til å ringe og skaffe meg mailadressene jeg trenger.
  4. JessieX Member

24 september hadde nok vært best, hvilken mailadresser trenger du? og hvem må du ringe til/om? Jeg har ikke vært med på søkeprosessen så jeg vet ikke hva alt innebærer. Kan jeg bidra? Du kan gjerne PMe meg.

Om vi får ordnet det ganske kjapt her vi bedre tid på oss til å spre ordet til alle som er i dvale/potensielle nye. Pluss vi bør lage nye plakater og kansje noen flyere.
  5. Demonon Member

• Like Like x 2
  6. Juster Moderator

7. JessieX Member

Måtte nesten bare bli sånn hvis vi skulle rekke å ha en måndte i mellom, så ikke folk demonstrerer seg i hjel:)
    Kan vi endre overskriften på denne til september-novemberdemo?
  8. Juster Moderator

Gjort.
  9. cuva Member

men blir det noe nå i oktober?
  10. Juster Moderator

Jeg vet ikke, men det var visst snakk om et arrangement 5. november.
  11. equinox Member

5 november er lenge til
  12. Juster Moderator

Det tar av og til litt tid å få søknader godkjent. Men hvis noen vil arrangere noe før, så er det jo bare å sette i gang. :)
  13. JessieX Member

5 november er søkt til, men har ikke fått alle svar enda. men NOE blir det! om ikke demo så finner vi på noe annet :) så er bare å rydde kalenderen <3
  14. Juster Moderator

Har dere forsøkt å ringe? Det hjelper ofte å mase litt for å få fortgang i prosessen.
  15. muted Member

fikk dere noen gang noe svar på den søknaden?
    ikke meningen å fyre opp gamle tråder ;) lenge leve ''Nysgjerrighet''
  16. Juster Moderator

Tror de holdt en flygebladutdeling i stedet. Søkeprosessen tar ofte gruelig lang tid.

Share This Page

Customize Theme Colors

Close

Choose a color via Color picker or click the predefined style names!

Primary Color :

Secondary Color :
Predefined Skins