Customize

#OpNov5 - Oslo

Discussion in 'Global forandring' started by Anonymous, Oct 30, 2012.

1. Anonymous Member

Hei folkens. Beklager om dette er en repost/spørsmålet er allerede besvart et annet sted - har litt dårlig tid i skrivende stund.

Kan noen NorFags please komme med litt info ang #OpNov5 i Oslo? Blir det noe i det hele tatt?

Tidspunkter og møteplasser er viktigst.

På forhånd takk!
  2. Anonymous Member

Ingen anelse. Har ikke fått med meg hva OpNov5 går ut på engang.
  3. Anonymous Member

Join to Us!
  4. Morsomt at den videoen minner veldig om COS videoer, det er jo bare slagord og ingen konkret informasjon. Pompøs musikk også, det blir nesten pinlig å se på.
  5. Mistur Smith Member

OP her.
    Alt jeg har klart å finne ut hittil er at det skal være oppmøte på Karl Johan kl 16:30. Ingen annen informasjon har blitt gitt så vidt jeg kan se. Jeg møter bare opp, så får jeg bare raske med meg de som møter og finne på noe :)
  6. Anonymous Member

Nå? Ble det noe av dette?
  7. Mistur Smith Member

Det ble det. Ikke så mange som møtte opp, vi var vel rundt 10 på det meste. Tror ikke dette ble markedsført så bra som det kunne ha blitt. Vi får ta emd oss erfaringen og gjøre det bedre neste gang :)
    • Like Like x 1
  8. Anonymous Member

Kanskje dette kan være av interesse: http://www.anonnorway.org/events/sea-arghhh-v
  9. Mistur Smith Member

Ja, har tenkt meg dit. Det blir nok awesome :)
    • Like Like x 1
  10. Anonymous Member

Tips gjerne de andre ni at vi troller scientologene den 17. nov. :)
  11. Mistur Smith Member

Allerede gjort :) Vet ikke hvem som møter opp, men det gjør ihvertfall jeg! Vet ikke om jeg orker hele utkledningsbiten, blir vel dress og maske tenker jeg.
  12. Anonymous Member

Sjørøver-tøy er valgfritt. :) Men husk at det er maskeringsforbud på demonstrasjoner i Norge, så du må nesten ha maska oppå hodet eller noe. Folk pleier bare å dra den ned for fotografier.
  13. Mistur Smith Member

I know, er ikke ny i "gamet" ;)
  14. I'm planning MMM! Who wanna join?
  15. Add Thor Abe (me) on facebook

Share This Page

Customize Theme Colors

Close

Choose a color via Color picker or click the predefined style names!

Primary Color :

Secondary Color :
Predefined Skins