Customize

Operation Payback

Discussion in 'Deutschland' started by AnonRoxXx, Dec 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AnonRoxXx Member

Operation Payback

Hey wwp-Fags,

in lezter Zeit bemerkt man immermehr den namen "Anonymous" in Schlagzeilen bezogen auf Wikileaks. Laut den Medien hat sich Anonymous dazu bekannt per DDos seiten wie amazon oder paypal gecrashed zu haben um sich für Informationsfreiheit einzusetzen und sich gegen die Zensur zu wehren. Als ich diese Nachrichten zum ersten mal gelesen habe war mein erster Gedanke:"...hm".
    Persöhnlich finde ich es gut, dennoch wird Anonymous dadurch mit Wikileaks assoziiert wird und die Gefahr besteht das Ursprüngliche Ziel aus den Augen zu verlieren...

PS: Es hat lange gedauert bis Anonymous den "kranken hacker" status den wir von den Medien bekamen loszuwerden, besteht nun wieder die Gefahr in alte Muster zurückzufallen?

Was mein ihr Fags dazu?

Sincerely,

An0n
  2. exOT8Michael Member

Re: Operation Payback

Translation please??
  3. Anonymous Member

Hey wwp-Fags,

in lezter time you notice more and more the name "Anonymous" in headlines based on Wikileaks. According to the media, Anonymous has to known sites such as DDoS or directly via paypal to have crashed in order for freedom of information use and take a stand against censorship. When I read these messages for the first time my first thought was :"... hm.
    I personally think it is good, but this is Anonymous is associated with Wikileaks and the risk of the original goal of losing sight of ...

PS: It took a long time to Anonymous "sick hacker" status we got rid of the media, there is again the danger of falling back into old patterns?

What my Fags to her?

Google-Translator fail^^
  4. Rheinländer Member

Es ist für die Öffentlichkeit nunmal schwer verständlich, was Anonymous ist. Man kann nur versuchen, die Unterschiede zwischen Anonymous, OP Payback und Chanology zu erklären.
  5. Anonymous Member

6. Re: Operation Payback

vennq.png

Ich persönlich mag ja diese Grafik ansonsten das was Rufus geschrieben hat!
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Customize Theme Colors

Close

Choose a color via Color picker or click the predefined style names!

Primary Color :

Secondary Color :
Predefined Skins