Nytt företag sponsrar drogfritt.nu "El Kontakten" i sundbyberg har valt att sponsra frontorganisationen drogfritt.nu Någon som vill hjälpa till med research? Så långt vet jag att ägaren till företaget heter Dan Peter Skog. Jag vet inte ännu om han är scientolog eller om han bara är opåläst. Mailadress? Hemsida? Annast?
Re: Nytt företag sponsrar drogfritt.nu Elkontakten i Sundbyberg Org.nummer: 810713- Bolagsform: Enskild firma Innehavare: Skog, Dan Peter Registreringsår: 2007 F-Skatt: Registrerad Telefon: 073-6637219 ADRESS Råstensg. 5 172 70 Sundbyberg Stockholms län Antal anställda: 0 (WTF?) Omsättning: 1000 - 4999 tkr Bör harpuneras med samma material som de andra, tror jag. Om de är scifags får vi iaf veta det och har vi tur kanske de skickar ett argt mail tillbaka... Använd inte er riktiga mail om ni vill skicka nåt, om ni vill vara på den säkra sidan. Tror jag ska skapa en ny gmail för detta. Fast det är ju bra om man kan hitta mailadress, men hittade ingen sån... EDIT: elkontakten@yahoo.se
Re: Nytt företag sponsrar drogfritt.nu Ursäkta necrobumpen men hur gick det med detta? Visade de sig vara scifags eller blev det aldrig något av mailen?
Re: Nytt företag sponsrar drogfritt.nu tror vi fick fram att de antagligen var scilons eller scilon-vänliga.