Customize

Nieuwe member

Discussion in 'Nederland' started by N0z3m, Mar 30, 2012.

1. N0z3m Member

Goedendag,

Ik ben helemaal nieuw in deze scene heb het een en ander gelezen en vindt het allemaal geweldig.
    Maar heb nog wel paar vragen weet niet of die allemaal open en bloot beantwoord mogen worden hoor.

Maar, ik zou wel graag mee willen doen met de Raids, niet de protesten op straat maar het liefst gewoon van uit me kamer. Heb me al wel wat zitten verdiepen in diverse IRC channels en LOIC maar waar kan ik nou precies de Raids zien of waar verzamelen wij.

Heb deze forum nog niet grondig onderzocht hoor maar kwam voornamelijk protesten op straat tegen etc. maar ik wil gewoon met de Raids mee stemmen diverse dingen voorstellen en graag mee doen.

Wie kan mijn verder helpen?

(Diverse wet regels ken ik maar misschien ook wel makkelijk om een keer met iemand alles op een IRC prive door tenemen)
  2. Dragononymous Member

Allereerst, welkom :D

(Tijd geleden dat er een Nederlandstalig iemand bij is gekomen zeg..)

Zover ik het lees ben jij meer het "Freedom of Information" type. Dat gedeelte van het forum doorlezen zou ik je in ieder geval aanraden.

Verder zal ik je een private message (pm) sturen, maar ik kan je alvast melden dat vanuit dit forum er geen 'illegale' handelingen en/of acties worden getolereerd. Ook oproepen en/of de organisatie hiervan valt daaronder. En DDoS en DoS zijn dat op het moment.
    • Like Like x 1
  3. The Matrix Member

Hallo, ook ik ben redelijk "nieuw".
    Ook voor mij geld, actie vanuit het web zie ik meer zitten dan op straat. (Dat laatste heeft volgens mij weinig nut gezien de huidige status van o.a. occoupy)
    Tips/trics/etc.... om een "statement" te geven, zijn natuurlijk altijd van harte welkom.

GRTZ,

The Matrix
  4. Dragononymous Member

Ook welkom trouwens.
    Occupy in Nederland was ook, ja, 'anders' dan in de States.