Customize

Nieuwe member

Discussion in 'Nederland' started by N0z3m, Mar 30, 2012.

1. N0z3m Member

Goedendag,

Ik ben helemaal nieuw in deze scene heb het een en ander gelezen en vindt het allemaal geweldig.
    Maar heb nog wel paar vragen weet niet of die allemaal open en bloot beantwoord mogen worden hoor.

Maar, ik zou wel graag mee willen doen met de Raids, niet de protesten op straat maar het liefst gewoon van uit me kamer. Heb me al wel wat zitten verdiepen in diverse IRC channels en LOIC maar waar kan ik nou precies de Raids zien of waar verzamelen wij.

Heb deze forum nog niet grondig onderzocht hoor maar kwam voornamelijk protesten op straat tegen etc. maar ik wil gewoon met de Raids mee stemmen diverse dingen voorstellen en graag mee doen.

Wie kan mijn verder helpen?

(Diverse wet regels ken ik maar misschien ook wel makkelijk om een keer met iemand alles op een IRC prive door tenemen)
  2. Dragononymous Member

Allereerst, welkom :D

(Tijd geleden dat er een Nederlandstalig iemand bij is gekomen zeg..)

Zover ik het lees ben jij meer het "Freedom of Information" type. Dat gedeelte van het forum doorlezen zou ik je in ieder geval aanraden.

Verder zal ik je een private message (pm) sturen, maar ik kan je alvast melden dat vanuit dit forum er geen 'illegale' handelingen en/of acties worden getolereerd. Ook oproepen en/of de organisatie hiervan valt daaronder. En DDoS en DoS zijn dat op het moment.
    • Like Like x 1
  3. The Matrix Member

Hallo, ook ik ben redelijk "nieuw".
    Ook voor mij geld, actie vanuit het web zie ik meer zitten dan op straat. (Dat laatste heeft volgens mij weinig nut gezien de huidige status van o.a. occoupy)
    Tips/trics/etc.... om een "statement" te geven, zijn natuurlijk altijd van harte welkom.

GRTZ,

The Matrix
  4. Dragononymous Member

Ook welkom trouwens.
    Occupy in Nederland was ook, ja, 'anders' dan in de States.
    Raids tegen Scientology zijn echter leuker, en korter wat het wat meer op een feest laat lijken dan echt een protest. Ook te doen tegen andere dingen natuurlijk.
  5. The Matrix Member

Dragononymous,
    Bedankt voor je welkom.
  6. Dragononymous Member

Geen dank
    werd weer eens tijd dat er weer wat mensen bij kwamen.
  7. The Matrix Member

"Vers" bloed is natuurlijk altijd welkom.
    Ik hoop dat ik een bijdrage kan leveren.
  8. Dragononymous Member

Dat hoop ik ook
  9. Anonyway Member

• Like Like x 1
  10. The Matrix Member

• Like Like x 1
  11. Anonymous Member

Ik ben ook nieuw. Maar ik weet nog niet wat ik wil.
    Ik wil op een wettelijk verantwoorde manier iets betekenen voor Anonymous, zonder illegaal te zijn.
    Tenzij de wet door 3 afgestudeerde advocaten en een rechter onrechtmatig wordt verklaard ga ik er niet tegenin.
    • Agree Agree x 1
  12. Anonymous Member

Wat vinden jullie van Gandhi en MLK?
  13. Anonymous Member

Ik denk dat allebei van die heren dood zijn.
    • Agree Agree x 1
  14. Anonymous Member

klopt, En hun ideeen leven voort.
    • Agree Agree x 1
  15. The Matrix Member

Maar natuurlijk.
    Zolang er mensen zijn die zich er voor inzetten om ideeën en gedachten “levend” te houden zullen dit soort mensen nooit echt dood zijn.
  16. Jolande Mace Member

Hoi, ik ben nieuw :) Ik ben Nederlands, maar woon in Engeland, maar ik blijf toch graag op de hoogte van wat er allemaal in Nederland gebeurd.
  17. Dragononymous Member

Welkom

Altijd leuk om te horen als er weer een nieuw iemand is :)
    • Like Like x 1
  18. The Matrix Member

Jolande Mace, Welkom.
    Het is idd altijd leuk om weer een nieuw lid te mogen begroeten.
    Ik hoop dat je hier kan vinden wat je zoekt.
  19. hi ik ben ook nieuw op deze forums maar niet op anon irc :D

ik wou vragen of er een paar projecten zijn waar ik aan kan helpen ik ben meer een hacker sql injecties zombie computer ......

alvast bedankt

why are anonymous
    • Dislike Dislike x 1
  20. Disambiguation Global Moderator

Hi. We don't hack here. Legal protests is what we do.

Share This Page

Customize Theme Colors

Close

Choose a color via Color picker or click the predefined style names!

Primary Color :

Secondary Color :
Predefined Skins