Customize

Laten we hier ook onze stem horen?!!!

Discussion in 'Nederland' started by Anonymous, Aug 13, 2011.

1. Anonymous Member

Laten we serieus een groep of datum opstellen wanneer we VREDIG onze stem laten horen. Dat heeft meer effect dan je denkt!! Ook al zie je het misschien niet direct.

Ik hou niet van het woord protesteren, want dat suggesteert dat je niet in je eigen kracht staat maar laat beheersen.

Laten we een centrale plek nemen, bijv Den Haag. En daar onze stem verzamelen. Het is uit met de constante bezuinigingen en tirani van de lagere klasse. Het is tijd voor eenheid, gelijkheid. Laat de rijken maar eens goed betalen, weg met het corrupte bankensysteem!

WIJ HEBBEN DE KRACHT! REALISEER JE DAT. WIJ KUNNEN HET DOEN.

Let the whole World HEAR IT, laat de domino steen vallen en de mens volgt!

Ik hoop hier meer dan een paar reacties op te krijgen.. vertel het mensen!
  2. Dragononymous Member

en daar gaan we weer...
  3. **939** Member

Leuk... politieke mars, met de verkeerde bedoelingen.
    Kijk eens naar de protesten in de hele wereld, in Engeland, gisteren is er een 18jarig ventje (danwel marokaan en oproep tot rellen/plunderingen) in Rotterdam opgepakt, hoe zou de Cybercop dit zien?
    Hoe je het went of keert, ideen uitwisselen is 1 op een forum afspraken maken is 2, en praten doe je face2face in kroeg,kantine maar niet online.
  4. Anonymous Member

Het is GEEN politieke opmars, het is GEEN protest.

Het is een vredige, stille bijeenkomst om onze echte kracht te laten zien. We focussen niet op hoe het niet moet maar we focussen op wat we WEL willen.

Laten we met ze allen, visualiseren, bidden, mediteren of wat dan ook net hoe je het zelf wilt.

Daar zijn de grote banken echt bang voor!

DIT IS ECHTE KRACHT, GEWELDADIGE SHOWDOWNS IS PRECIES WAT ZE WILLEN OM EXTRA CONTROLE EN LEUGENS IN TE VOEREN.
  5. Dragononymous Member

Iedereen wil wel wat...
    Sorry, maar ik zie mezelf niet als onderdeel van iets dat iets wil
    Wij zijn hier bezig bewegingen te helpen die onze hulp nodig hebben om te zorgen dat de wereld van gister eindelijk krijgt wat zij gister al hoorde te zijn.
    Links-Rechts gezwam heb ik geen zin in, Protesten tegen banken ook al niet.
    Kijk maar wat er gebeurde toen LB omviel, wil je dat nogmaals hebben?
    Denk eens na...owh en eens niet anoniem iets schrijven maakt je ook al wat serieuser
  6. HOC Member

We do not engage in illegal activities here. Please keep things as legal as possible on this forum. :)
  7. Dragononymous Member

HOC, I really appreciate what you are doing with the dutch forum atm, but there's a reason why the threads with the "illegal" activities could be deleted..
    The "WWP does not" thing has already been done, months ago.

Share This Page

Customize Theme Colors

Close

Choose a color via Color picker or click the predefined style names!

Primary Color :

Secondary Color :
Predefined Skins