Customize

jongeren anons

Discussion in 'Nederland' started by Anonymousnoodles, May 9, 2011.

1. ik wou gwn ff vragen of mensen die op een middelbare school ofso zitten,anderen(lees:mensen die je goed kent/vertrouwd,vrienden) in te lichten over The Anonymous zodat er meer mensen te weten komen over deze acties. Want Nederland is al niet zo`n groot land maar als we meer aanhangers hebben vallen we ook meer op en krijgen we misschien ook nog grote events in ons land.
  2. Dragononymous Member

Eindelijk, weer een nieuw actief iemand
    Klein dingetje, "The" kan je weglaten

Initiatief is goed, scoort hopelijk ook weer nieuwe leden(waar we gek genoeg een soort van chronisch tekort aan hebben..)
    Ga echter geen idiote dingen doen om het bekend te maken, dit moet je wel deels serieus nemen.
  3. Ja oke ik snap dat ik geen idiote dingen moet doen want dan krijgen we een slechte reputatie.
    En bedankt voor de tips:)
  4. Zarwo Member

5. Dragononymous Member

Niet alleen dat, onthoud namelijk dat niet iedereen even blij is met Anon.

dus wees gewoon voorzichtig aub.
  6. Thommas Member

waar heb je die 2e quote vandaan? :eek:
    Iemand met GF/EFG-mask als neonazi zien...waar gaat het toch heen.
  7. tja dat is gewoon dom van die gasten dat die niet weten wat een neonazie is
  8. Unknownhackah Member

Goed punt inderdaad, want de helft van de wereld ziet Anonymous als slechteriken terwijl dit feitelijk het tegenovergestelde is. Wat betreft de huidige situatie met Sony: Anonymous krijgt hier uiteraard de schuld van, niet gek aangezien er voorheen (lees: 2 weken voor de outage van PSN) wat conflicten waren met Sony in verband met GeoHotz.

Je bent hier -neem ik aan- om meer te leren over Anonymous. Wat nou precies de acties zijn en waar Anonymous het allemaal voor doet..?

Share This Page

Customize Theme Colors

Close

Choose a color via Color picker or click the predefined style names!

Primary Color :

Secondary Color :
Predefined Skins