Customize

ik ben frans maar woon ik in nederland.

Discussion in 'Nederland' started by l'ombre, Feb 2, 2012.

1. l'ombre Member

anonymous voor altijd
    • Like Like x 1
  2. Dragononymous Member

Hoe meer zielen hoe meer vreugd nietwaar?
    Welkom :)
  3. l'ombre Member

dank je wel ;) dragononymous ik ben nieuw in deze forum dus ik leer en ik kennismaken van anonymous. als jij kunt helpen mij dat is echt aardig
  4. Dragononymous Member

Natuurlijk kan ik je helpen als dat nodig is, daar ben ik hier ook deels voor.
    En als ik er niet ben zijn er vast wel wat fransen die bij kunnen springen :D

Dus pm maar als je iets is :)
    • Like Like x 1
  5. l'ombre Member

ik kan niet komen morgen in amsterdam sorry volgende keer :)
  6. Dragononymous Member

Is verplaatst naar de 11e ipv de 4e :D
  7. l'ombre Member

:) en ik ben niet een haker, ik ben alleen een man wie willen gaan naar de straat voor geven mijn stem als jij ziet dat ik wil zeggen :D
    • Like Like x 1
  8. Dragononymous Member

Je bent een fransman die nederlands schrijft/spreekt(?), daar zijn er niet veel van :D Dus dat waardeer ik al enorm :)
  9. l'ombre Member

ja ik woon hier sinds een jaar en ik schrijf en spreek redelijk dus genoeg denk ik maar soms het is nog moeilijk voor mij
  10. Dragononymous Member

Als je er echt niet uitkomt mag je ook gewoon frans gebruiken, kan ik ook aan :)
  11. l'ombre Member

tu parles francais ? :)
  12. Dragononymous Member

un peu, mais je l'ai lu mieux que je parle
  13. l'ombre Member

maakt niet uit ik moet echt leren nederland dus praat nederland is goed voor mij
  14. Dragononymous Member

Gaat vast goedkomen :)
  15. l'ombre Member

heb je nog vriend in de forum?
  16. Dragononymous Member

Die zitten in dat gesprek waar je inzit, ze zijn alleen niet zo heel actief...
  17. l'ombre Member

18. Kiwita47 Member

Hallo daar, ik ben nederlands en ik woon in frankrijk haha, dus ik spreek allebij de talen, ben toevallig ook nieuw op het forum :)