Customize

ik ben frans maar woon ik in nederland.

Discussion in 'Nederland' started by l'ombre, Feb 2, 2012.

1. l'ombre Member

anonymous voor altijd
    • Like Like x 1
  2. Dragononymous Member

Hoe meer zielen hoe meer vreugd nietwaar?
    Welkom :)
  3. l'ombre Member

dank je wel ;) dragononymous ik ben nieuw in deze forum dus ik leer en ik kennismaken van anonymous. als jij kunt helpen mij dat is echt aardig
  4. Dragononymous Member

Natuurlijk kan ik je helpen als dat nodig is, daar ben ik hier ook deels voor.
    En als ik er niet ben zijn er vast wel wat fransen die bij kunnen springen :D

Dus pm maar als je iets is :)
    • Like Like x 1
  5. l'ombre Member

ik kan niet komen morgen in amsterdam sorry volgende keer :)
  6. Dragononymous Member

Is verplaatst naar de 11e ipv de 4e :D
  7. l'ombre Member

:) en ik ben niet een haker, ik ben alleen een man wie willen gaan naar de straat voor geven mijn stem als jij ziet dat ik wil zeggen :D
    • Like Like x 1
  8. Dragononymous Member

Je bent een fransman die nederlands schrijft/spreekt(?), daar zijn er niet veel van :D Dus dat waardeer ik al enorm :)
  9. l'ombre Member

ja ik woon hier sinds een jaar en ik schrijf en spreek redelijk dus genoeg denk ik maar soms het is nog moeilijk voor mij
  10. Dragononymous Member

Als je er echt niet uitkomt mag je ook gewoon frans gebruiken, kan ik ook aan :)
  11. l'ombre Member

tu parles francais ? :)
  12. Dragononymous Member

un peu, mais je l'ai lu mieux que je parle
  13. l'ombre Member

maakt niet uit ik moet echt leren nederland dus praat nederland is goed voor mij
  14. Dragononymous Member

Gaat vast goedkomen :)
  15. l'ombre Member

heb je nog vriend in de forum?
  16. Dragononymous Member

Die zitten in dat gesprek waar je inzit, ze zijn alleen niet zo heel actief...
  17. l'ombre Member

18. Kiwita47 Member

Hallo daar, ik ben nederlands en ik woon in frankrijk haha, dus ik spreek allebij de talen, ben toevallig ook nieuw op het forum :)
  19. Dragononymous Member

Wauw, compleet het tegenovergestelde :p
    Welkom trouwens :)
  20. l'ombre Member

welkom kiwita47 :)
  21. l'ombre Member

dragononymous je gaat in de straat zaterdag 11 ? kiwita47 waar woon jij? :)
  22. Dragononymous Member

misschien wel, misschien niet, moet nog ff kijken of het eigenlijk allemaal wel kan qua tijd, zeker nu met die treinen
  23. Kiwita47 Member

J'habite en aquitaine! :) Het heeft hier trouwens ook flink gesneeuwt voor het franse land! 10cm in een ochtend. Dus ook een chaos met de treinen etc.
    Ik ga misschien naar Toulouse met een vriend van me, maar dat is nog allemaal niet zeker.. :/
    Waar woonde jij?
  24. l'ombre Member

ik ben niet vers van den haag en vroegen in montpellier mijn broer woont in toulouse maar straks er zijn een raid in bordeaux dat is in aquitaine :)
  25. Kiwita47 Member

Ja maar ik heb vrienden in Toulouse wonen, en ik ben dichterbij toulouse dans bordeaux dus ga ik naar toulouse ^^
  26. l'ombre Member

ook toch goed ;) iedereen hier voor de zelf keuze ik ben ook nieuw hier

Share This Page

Customize Theme Colors

Close

Choose a color via Color picker or click the predefined style names!

Primary Color :

Secondary Color :
Predefined Skins