Customize

Ideeen nieuwe raids

Discussion in 'Nederland' started by Dragononymous, Mar 2, 2011.

1. dotEurope Member

TV is pas een brain killer ;)
  2. Dragononymous Member

Het is al goed wasbeer
  3. Brain Killer Member

Inderdaad XD
  4. anonfeb Member

heb nu zo'n beetje alles gelezen maar vind dat over utrecht best wel slecht dat er maar zo weinig mensen zijn alleen al maar eigenlijk ook best wel dom...
    waarom kom je niet eerst ff om de hoek op een parkeerplaatsje bijeen en ga je daarna pas naar de plek des onheils? als er dan nog geen handjevol zijn kun je altijd nog zeggen dat het niet wat word toch?

mja slecht's achteraf gelul natuurlijk, maar miss voor de volgende keer dan maar ;)
  5. Dragononymous Member

Ten eerste is er geen plek des onheils.
    Ten tweede, je moet leren roeien met de riemen die je hebt (cliché...) Er was aandacht, er is geflyerd etc etc. We waren in ieder geval aanwezig.
  6. gregnator Member

Anonymous krijgt weer eens de schuld van de rellen in rome en NY.. Waarom? Ze hadden Anon maskers op en meteen begint de media hun vinger in anonymous zn aars te drukken... beetje jammer...
  7. Dragononymous Member

1: Was in Rome niet.
    2: Amerika is dom in dat opzicht
  8. Thommas Member

Amerika is sowieso dom...haha
  9. Canttouchme Member

Jammer is dat bijna alles wordt omgedraaid door de media, vooral in Amerika..

Hoe zit het met de raids? Nog ideen?
    Ik kan helpen met het wat bekenden maken van raids zodat we meer mensen hebben die meegaan.
    Jullie kunnen me helpen om een grotere vriendenkring met NL Anon vrienden te maken, zodat we raids sneller en beter onder NL Anon kunnen krijgen.
    Add me Facebook: NLanon
    Add me Google+: AnonNL

Kan misschien helpen!
    Op facebook is er ook een groep gestart: Anonymous Netherlands.
    Als we nou is beginnen om daar wat nederlanders in te krijgen!
  10. Dragononymous Member

11. gregnator Member

we kunnen wel een grote facebook/hyves/myspace of whatevz hebben maar dan moeten we ook ideen hebben en het uitvoeren want nederlandse anons zijn over het algemeen meerendeels van: JA IK KOM en dan komt er maar 1 of 2 we moeten echt kijken van wie komen er zeker en wie niet
  12. Dragononymous Member

13. Canttouchme Member

Organiseren:

Wat willen we doen? Protesteren/raiden!
    Wat hebben we daar voor nodig? Mensen
    Waar zijn mensen? Social media
    Komen mensen naar ons toe? NEE
    Moeten we naar de mensen toe? JA
    Hoe bereiken we de mensen? Social media
    Niet met dit forum? Nee, ze komen niet naar je toe en/of ze weten er niet van
    Hoe gaan we dit doen? Nederlandse anon opsnorren in Social media en uitnodigen in groep.
    Wat dan? Mensen laten meedenken over protesten/raids
    En dan? Afspraken maken
    Komt iedereen? Nee, maar wss meer dan raids die vanuit hier zijn opgestart
    Waarom? Omdat we meer mensen bereiken!

Was mijn vorige post nou echt zo stom jongens? ..............
  14. Dragononymous Member

15. Canttouchme Member

Onderbouw je "Ja" ?
  16. Dragononymous Member

17. Canttouchme Member

<--- Ooit de memberbase gezien? Nee, maar ik zie dat ongeveer 20 mensen dit volgen. Ow en heb je de database van facebook al is gezien?

<--- Niet enkel daar Is waar, maar een hele hoop anon te vinden daar! meer dan hier....
    (ik zeg overigens niet dat je hier niet meer moet komen!)

<--- Wrong. Er komen zeker mensen hier naartoe, maar minder dan social media.

<--- Benaderen, niet opzoeken Bedankt voor de verbetering ;)

<--- Ook nog gezellig Thee drinken? Nee, hetzelfde als wat we hier proberen.

<--- Bereiken van de doelen... Again thanks voor de verbetering!

<--- Over wat? Wat voor doelen we stellen en waar/hoe we deze gaan bewerkstellen.

<--- Dat zei Occupy ook Er worden wel meer dingen gezecht, we kunnen helaas niet alles geloven.

Ik wil je ook even zeggen dat ik geen ruzie zoek, ben gewoon aan het discuseren.
    Ik merk alleen dat je er niet echt oor naar heb :p Dus zal ik je er niet meer mee lastig vallen.
    Ik zal actief meelezen en meedenken op dit forum, en jullie ondersteunen waar ik kan.

Share This Page

Customize Theme Colors

Close

Choose a color via Color picker or click the predefined style names!

Primary Color :

Secondary Color :
Predefined Skins