Customize

Ideeen nieuwe leden

Discussion in 'Nederland' started by AnonyRabbit, Jun 7, 2011.

1. AnonyRabbit Member

Ik wil hier wat ideetjes verzamelen voor het verkrijgen van nieuwe leden, voornamelijk in Nederland :)

Een van de ideeen, die al vaker gebruikt wordt, is het uitdelen van visitekaartjes (al dan niet anoniem).
    Deze kun je zelf eenvoudig maken op tal van online webdiensten, een van de goedkopere is www.smileprint.nl maar je kan natuurlijk ook creatief aan de slag met een papiersnijder en dik printpapier.

Daarnaast is het misschien een idee om een site op te zetten zoals de Duitse afdeling van Anonops gedaan heeft: http://du-bist-anonymous.de met achtergrondinformatie, links naar o.a. hier, irc, enz...
    Er is momenteel geen Engelstalige site die dit ook doet, en al helemaal geen Nederlandse.

Verder zijn sociale media een goed middel om geinterreseerde mensen aan te spreken, met name Twitter is hier erg geschikt voor.

Let wel; je moet positief overkomen, een lading spam versturen in de hoop dat mensen joinen is geen oplossing, net als het posten van dergelijke requests op andere fora, die zitten daar helemaal niet op te wachten.

Flyers kunnen werken, maar dat kost veel mankracht en een erg klein deel van je afzetgroep is ook daadwerkelijk relevant. Dit medium is geschikter om bepaalde zaken onder de aandacht te brengen.

Posters en dergelijke op publieke aanplakplaatsen (bij voorkeur bij scholen, stations, enz) zijn interresant, maar dat is ook vrij veel werk (niet iedereen heeft een A1 printer thuis) en het is maar de vraag voor hoelang ze er hangen.

Denk ook eens aan een memo op wat prikborden op je werk, school, enz...
    Wees niet te bang om publiek je standpunt uit te dragen en als vraagbaak voor deze mensen te dienen.
    Dat je mensen aanmoedigd om zich hiervoor in te zetten wil nog niet zeggen dat je direct een random hacker (waar veel mensen als eerste aan denken) bent, je beland hooguit op een lijstje verdachten.

Mochten jullie verder nog ideetjes hebben, brand los!
    • Like Like x 1
  2. Dragononymous Member

Of je vraagt aan iemand of die iets wil ontwerpen en upload hem bij http://www.drukland.nl/drukwerk/visitekaartjes.html
    kan je de eerste 100 als je die apart bestelt gratis krijgen (of als je er meer wilt geld besparen)
    just sayan :D^^
    Edit: Die iemand vind ik niet erg om te zijn, zolang je maar een normaal verzoek doet (incl. tijd dus..)
    • Like Like x 1
  3. AnonyRabbit Member

Goeie tip!
  4. Dragononymous Member

Site opzetten is ook geen slecht idee, alhoewel daar wel een hoop gezeur omheen zit
  5. AnonyRabbit Member

Hm ja anonieme hosting vinden is mogelijk wat lastig, maar vast wel doable...
    De site zelf zou niet zo'n probleem moeten zijn, maar als je daar ideeen over hebt hoor ik ze graag :)
  6. Dragononymous Member

verwacht wel DDoS zo af en toe.., dus ja, geld speelt ook weer gezellig mee
  7. AnonyRabbit Member

Hmm naja ik kan voor een mooi prijsje vol anoniem en encrypted hosting krijgen op 100mbit unmetered.
    Down is down maar over je traffic gaan kun je dan niet.

Mogelijk is dat interresant :) betaling via bitcoin, no questions asked en de servers staan in Nederland, dus ook niet al te traag.

Maar eens naar kijken.
  8. Misterfopje Member

www.vistaprint.nl is zeker goedkoper
  9. Dragononymous Member

heeft reclame erop
    + die van mij is nogsteeds goedkoper :p
  10. AnonyRabbit Member

Dat dus.
    Vistaprint zonder reclame is ineens 20 euro ofzo :p
  11. Dragononymous Member

12. Anonymous Member

Have Dutch press been told about Janice Eastgate Meyer (aka Jan Eastgate) head of scientology front group CCHR being in court tomorrow in Australia charged with perverting the course of justice in a child abuse case?

13. Dragononymous Member

The Dutch Press is (in my opinion) one of the slowest press systems in the western world. Sometimes it takes a couple of days until you see the same things on dutch press sites that were one already on other press sites (say german, english etc.)
    They also hardly use the advice of outsiders ( example. It took 4 days of spamming about Anonymous in Tunisia and the revolution before they actually started reporting about it, while the BBC and Der Spiegel already had it on their sites for a couple of days...)
    Although I would like to see some small article about it on the news or even a website somewhere, my mind tells me that they probally just don't care enough as it ain't "exciting" enough..
  14. Dragononymous Member

Ik maak wel een +/- lijst voor die visitekaartjes met prijzen enz.
  15. AnonyRabbit Member

Goed idee, ik ben wat dagen zwaar druk geweest dus nog weinig tijd gehad.
    Van de week fotosoep eens aanslingeren :)
    • Like Like x 1
  16. Dragononymous Member

Prijzen.pdf
    ^^^^^^
    Nu ga ik glimlachend wachten op reacties ^.^
    • Like Like x 1
  17. AnonyRabbit Member

Hm, logiprint is de interresanste denk ik :p
  18. Dragononymous Member

Voor jou misschien wel, voor mij lekker niet ^^
  19. Dragononymous Member

Misschien de IRC kanalen ook weer eens controleren op activiteit?
    De nederlandse zeg maar, anders kunnen we misschien weer een nieuwe maken en die dan combineren met de "eventuele" bijbehorende website?
  20. heleen1234 Member

Beste Anonymous.

Misschien is het een idee om een aantal zinnen in de openingspost met een marker aan te duiden.
    Eén of meerdere leden van Anonymous heeft/hebben zojuist een bezoek gebracht aan een website waar ik graag kom (viva).

Let wel; je moet positief overkomen, een lading spam versturen in de hoop dat mensen joinen is geen oplossing, net als het posten van dergelijke requests op andere fora, die zitten daar helemaal niet op te wachten.

Deze bovenstaande zin is duidelijk niet overgekomen. Jammer want op deze manier krijgen jullie een hoop negatieve aandacht. De aanpak was sowieso niet echt top aangezien er totaal niet inhoudelijk op werd gereageerd door de persoon (personen) die de post openden.

De poster kwam erg cynisch uit de hoek en heeft ons (de forummers én moderators) grof beledigd. Jammer voor ons én voor jullie, er komen op deze website behoorlijk wat mensen (vrouwen) met een duidelijke mening die misschien wel goed in jullie doelgroep zouden passen.

m.v.g. Heleen1234
  21. heleen1234 Member

En nog een keer!
    Dit is de pakkende OP!  

This is your last warning form anonymous
    We are not here to troll, we are here to educate you. We have no intention to ruin this forum.

Please have a look at these video's.

Welcome to reality.
    http://www.youtube.com/watch?v=Dc3sKwwAaCU

http://www.youtube.com/watch?v=j_9T1SPJXRI

http://www.youtube.com/watch?v=eAaQNACwaLw

This is not even 1% of the scams that are going on.

@moderators, if you delete this message, prepare for total destruction of Viva forum. We are many, so beware.

Ik hoop van harte dat deze personen worden aangesproken op hun gedrag.

m.v.g. Heleen1234
  22. Dragononymous Member

Pak ze maar hard aan, dat is van het andere forum, whatis-theplan.org, door ons moonbats genoemd omdat zij geen idee hebben waar ze mee bezig zijn
    Hier is niets door ons aan te doen, en als je het forum opgaat door hen, adviseer ik je daarna een virusscan te doen
  23. heleen1234 Member

Ben al aan het scannen! Jammer, slechte reclame voor jullie. Succes verder met de 'strijd'.

m.v.g. Heleen1234
  24. Dragononymous Member

Ja niet iedereen snapt de bedoelingen meer door de media-aandacht en hier hebben wij ook genoeg last van zoals je zelf al zegt
  25. dotEurope Member

Sinds er zoveel media aandacht is merk je gewoon dat er enkele individuen en groeperingen zijn die "erbij willen horen" en daardoor nodeloos grieven. Ze vergeten echter de principiële waarden van Anonymous en het feit dat Anonymous geen groep is maar een gedachtegang. Hierdoor is elke persoon aansprakelijk voor zijn of haar acties en is er geen groter geheel dat je kwalijk kan nemen (bijvoorbeeld de mensen hier op wwp houden zich niet bezig met al die zooi rondom dDOS e.d. terwijl de personen die zich daar wel mee bezig houden ook onder de naam Anonymous handelen). Het enigste wat wij kunnen doen is door gaan met wat we nu al aan het doen zijn (voorlichten, informeren en bewust maken) en onze eigen normen en waarden in stand houden.

Immers Anonymous betekenent anonimiteit en iedereen kan anoniem en dus Anonymous zijn.
    • Like Like x 2
  26. Dragononymous Member

Beter kon ik het niet zeggen

Share This Page

Customize Theme Colors

Close

Choose a color via Color picker or click the predefined style names!

Primary Color :

Secondary Color :
Predefined Skins