Meer dan genoeg geloof me 1000den. Maar niet op dit Forums. Moet je toch wat meer verdiepen in de chan´s denk ik.
Volgende week: nee, 2 weken is te snel. Er is een reden waarom hierzo de meeste dingen maandelijks gehouden worden Oud protest: Voor jou een vraag, voor mij een weet.
Oh well. I lived in Holland for a bit. I have to say - scilons are not too big in Holland. Just one church in Amsterdam and occasional volunteer ministers on the beach in The Hague. Holland is such a non-religious country in the first place, that following some stupid cult is just beneath the Dutch.
But still, no scilon presence in Rotterdam, The Hague, Leiden, Breda, Maastricht.....just one Org in Amsterdam. Better than in other countries.
Er zijn er velen, maar zullen nooit bekent worden. Werken vanuit achter de schermen en in stilte. Alleen zo krijgen ze resultaat.
Hoeveel Anonymous er in Nederlan actief zijn? Vrijwel, om een direct antwoord op je topic te geven, de meeste echte leden zitten in het buitenland. In Nederland zijn de aanhangsels. Feitelijk.
yups, ben actief. maar blijkbaar "illegaal"? Njah. Er zijn op de officiele IRC genoeg lui die dezelfde gedachtengang hebben.
Omdat D(d)os aanvallen en varianten bij de wet nog steeds verboden zijn en waarschijnlijk nog wel een tijdje blijven ook.