Gewoon, omdat het kan! Per onderstaand draadje heb ik enkele email adressen gezocht. http://forums.whyweprotest.net/15-media/media-blitz-time-nao-press-anons-get-here-35355/#post677846 Helaas ben ik, door omstandigheden, mijn 'Chanology verzameling' kwijtgeraakt. Mocht 1 van jullie andere/ meer adressen in bezit hebben, graag. Weet NL Anon zich nog te uiten. Of is er genoeg stress geweest?
Re: Gewoon, omdat het kan! Ja we zijn er nog steeds. www.sektevrij.nl daar hebben we een forum en irc.londonlulz.com heeft een #dutch ik geloof dat er ook een adressen lijstje staat.
Re: Gewoon, omdat het kan! slowpoke.jpg nrc@nrc.nl, redactie@nu.nl, redactie@volkskrant.nl, redactie@trouw.nl, binnenland@ad.nl, ad@ad.nl, cultuur@ad.nl, redactie@admagazine.nl, nieuwsdienst@telegraaf.nl, diginieuws@telegraaf.nl, CentraleRedactie@wugo.wegener.nl, redactie@metronieuws.nl, redactie@spitsnet.nl, redactie@parool.nl, redactie@dvhn.nl, redactie@nd.nl, redactie@gelderlander.nl, redactie@tubantia.wegener.nl, redactie@un.wegener.nl, persbericht@fd.nl, staatscourant@sdu.nl, redactie@refdag.nl, redactie@leeuwardercourant.nl, internet@brabantsdagblad.nl, redactie@eindhovensdagblad.nl, redactie@pers.nl, redactie@dag.nl, redactie@rotterdamsdagblad.nl, redactie@bndestem.nl, groene@groene.nl, redactie@pauze.nl, nosbinnenland@nos.nl, editienl@rtl.nl, info@campus.tv, persberichten@revu.nl nieuwsdienst@novumnieuws.nl, tips@nieuws.nl, redactie@geenstijl.nl, nieuwsdienst@anp.nl
Re: Gewoon, omdat het kan! Dank je, Mouseyhair voor de slowpoke.jpg. Chatzilla: https://addons.mozilla.org/addon/16 Tiep: /server irc.londonlulz.com Daarna: /join Dutch
Re: Gewoon, omdat het kan! zo dan das een flinke lijst. o ja nog een vraagje ik weet onderhand dat er een sciencetology kerk in amsterdam zit maar ook houden ze lezingen en al ergens(kan niet vinden waar ben nog aan het zoeken) in Rotterdam en nog meer steden. weet misschien iemand daar meer over? Nieuwezijds Voorburgwal 116-118 1012 SH Amsterdam hier is die in amsterdam(hopelijk mag ik dit posten). ik denk dat dit wel bekend is voor jullie maar het is een regerings rapport over sciencetology. http://www.spaink.net/cos/essays/tk84_rapport.html
Re: Gewoon, omdat het kan! Wel zo verstandig dat je de persoonlijke gegevens hebt verwijderd. Google op Fair Game, en dan kun je lezen wat het gevaar is wanneer je deze achterlaat. Het gaat niemand ook maar iets aan wie of wat je bent. In jou situatie was het zeer waarschijnlijk geweest dat de $cientologen contact hadden gelegd met je werkgever etc., met alle gevolgen vandien. Dit is niet de eerste keer dat je kenbaar maakt wie je bent. Eerder is er door een admin al je gegevens verwijderd. LRN2Anonymous! De adresgegevens van de $cientology sekte is geen enkel probleem, aangezien deze openbaar zijn. De site van Karin Spaink is een goed begin om je in te lezen. Zo zijn er meerdere sites. Houdt heel goed in je achterhoofd dat je anoniem blijft!
Re: Gewoon, omdat het kan! ok, ik had niet door dat ik het op die manier zo stil moest houden en ja ik ben eenmaal niet zo super met computers ook. maar ik ga proberen te zoeken waar ze lezingen houden in Rotterdam en ik geef die informatie dan hier door. tenzij jullie het al weten .