Customize

Flyer materiaal

Discussion in 'Nederland' started by Anonymous, Oct 15, 2010.

1. Anoniemert Member

Re: Flyer materiaal

Een belangrijk resultaat van flyeren is dat je in elk geval een zaadje informatie plaatst.
    Het kan heel effectief zijn.
    Toen met de Scientyology raids hebben we een keer 10.000 flyers in 4 uurtjes uitgedeeld en gigantisch veel mensen kwamen terug om vragen te stellen.
    We hebben ook meegemaakt dat mensen zich ter plekke bij de demonstratie aansluiten na geinformeerd te zijn.

Het is leuk :)
  2. Dragononymous Member

Zat te denken he..
    Kunnen we niet in eindhoven wat gaan doen?
    Glazen huis enzo..
  3. Howalt Member

Goed idee. Op de radio komen e.d.

Hallo trouwens, 'k ben nieuw.
  4. Dragononymous Member

Live Tv was mijn idee ^^
  5. Dragononymous Member

Maar dat moeten we wel tijdig doen dan.
    Niet dat we daar heen gaan als ze al weg zijn zeg maar
  6. Dragononymous Member

Flyeren in Eindhoven is trouwens gratis ^^
  7. Dragononymous Member

tis niet echt actief meer hier
  8. Dragononymous Member

of ik ben gewoon over actief..
  9. Anonymous Member

alles gebeurt in irc kanalen Dragonymous
  10. Re: Flyer materiaal

GLAZEN HUIS IN EINHOVEN

ZOMG

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=qX5YmHDrGHU[/ame]
  11. Dragononymous Member

laat ik daar nou net vrij onbekend mee zijn..
  12. Anyones Member

Hoppa masker ook binnen! nu wachten op het startsein ;)
  13. Dragononymous Member

Job well done :cool:
  14. Vajranon Member

Mijn insteek is $cientology en is/was Amsterdam, maar misschien is het Glazen Huis een beter idee als we het nog snel genoeg kunnen organiseren.

Hartststikke bedankt dit is wat ik zocht.
  15. Vajranon Member

Ik heb ook nog deze van hier.

LRHsez-II_white.jpg

En daar druk je deze qoutes op:

"Scientology...is not a religion." - L. Ron Hubbard, CREATION OF HUMAN ABILITY, 1954, p. 251

THE ONLY WAY YOU CAN CONTROL PEOPLE IS TO LIE TO THEM. You can write that down in your book in great big letters. The only way you can control anybody is to lie to them." - L. Ron Hubbard, "Off the Time Track," lecture of June 1952, excerpted in JOURNAL OF SCIENTOLOGY issue 18-G, reprinted in TECHNICAL VOLUMES OF DIANETICS & SCIENTOLOGY, vol. 1, p. 418

"They smell of all the baths they didn't take. The trouble with China is, there are too many chinks here." - L. Ron Hubbard's diary, 1928.

"Don't break your back scrubbing floors. Get yourself a nigger, that's what they were born for." - L. Ron Hubbard, in a letter to his 2nd wife

"Now we say there's, well, another place in the world-there's India. Wonderful place - except for its people." - L. Ron Hubbard, "The Control of Hysteria" (lecture), 15 April 1957

Als je hiermee niet mensen over de schreef krijgt om in te zien dat Scientology slecht is weet ik het ook niet meer.
  16. Re: Flyer materiaal

Damn tentamens voorbij, maar heb nu wat persoonlijk gedoe aan mijn hoofd dus voor nieuw jaar gaat niet meer lukken bij mij :(
  17. Dragononymous Member

Ach we moeten ons toch aan de ongeschreven regels van mensen houden
    Wij zijn uiteindelijk de 'gewone' bevolking nietwaar
  18. Vajranon Member

Same, maar het plan om te flyeren blijft bestaan. Ik probeer alle shite deze week op te lossen zodat ik me volledig kan richten op de komende actie(s).

En nog even dit:
    "Een politiewoordvoerder kon niet zeggen of een arrestatie is verricht. Ze bevestigde wel dat er geen vergunning nodig is voor het uitdelen van flyers zolang die geen commercieel doel hebben of claimen dat geld wordt ingezameld voor een goed doel."
    Indymedia NL (Nederland) - Picketline uitzendbureaus in Amsterdam & 1 arestant

Dus we hoeven geen vergunning aan te vragen.
  19. Anonymous Member

Zoals Anoniemert al zei: flyeren is best leuk en ook erg effectief. De gemiddelde voorbijganger is bijzonder slecht geïnformeerd over Scientology, maar wel nieuwsgierig. Geldt denk ik ook voor wikileaks e.d.

Als de wiki weer eens schop zou krijgen kun je een beetje de vorige raids teruglezen, da's denk ik wel nuttig. Vergunning aanvragen is ook nuttig en zorgt ervoor dat de politie aan het begin alleen even langskomt voor een praatje (cake?) en je de rest van de raid met rust laat. Als je een ghettoblaster meeneemt moet dat op de vergunning staan als 'versterkte muziek'. Voor de org is extra cool, maar er zijn speciale voorwaarden (max. 10 pers. geloof ik).
  20. Vajranon Member

Lees mijn bovenstaande post we hebben geen vergunning nodig we hebben geen commercieel doel of claimen dat geld wordt ingezameld voor een goed doel. Het is dus volkomen legaal om er te staan met onze doeleinden, informeren. Ik zal volgende week even 5000 flyers laten drukken.
  21. Vajranon Member

Flyers besteld (5000) als mensen meer willen laten drukken ik heb het hier gedaan.
    Hier en hier kun je de afbeeldingen vinden.

www.drukwerkdiscounter.nl (is de goedkoopste die ik kon vinden)
    A5 (A4->A5)
    4 pagina's
    4/4 full colour (ook al is hij zwart wit :p)
    MC gesatineerd
    135 gr.
    schoonsnijden, 1x vouwen, verpakken
    levertijd in 6-7 werkdagen

Ik heb ze ergens rond 17-18 januari, dus daarna kunnen we. :cool:
  22. Anoniemert Member

Varjanon je vergist je verschrikkelijk.
    Op papier heb je gelijk maar in de praktijk gaat oom agent je bijzonder dwars zitten.
    Die kennisgeving aan de gemeente is zo gedaan en dat voorkomt een hoop gezeik.

Tipje: op straat met een agent praten en dan zeggen dat in de wet staat dat je dat wel mag heeft geen zin, agent pakt je gewoon op en zet je een paar uur in de cel en zegt daarna "oh, sorry".
    Agent is niet geinteresseerd in wet tenzij het hem/haar uitkomt, de agent is enkel en alleen maar geintereseerd in een rustige dag op straat.
    Iemand die flyert zonder vergunning (echt nodig in a'dam) zit dat in de weg en word daardoor automatisch doelwit.
  23. hmm ik voel er wel wat voor om weer eens mee te doen, veel te druk gehad t afgelopen jaar ; /

anyhow, dan zal t wel niet meer Eindhoven worden denk ik? of wel?
    Opzich is er prima te flyeren/informeren daar. Zat volk dagelijks, al zou ik er ook wel wat voor voelen om weer eens in amsterdam langs te gaan.
    +1 anon voor toekomstige acties in elk geval
  24. Dragononymous Member

2q3ytug.png
    Visite kaart formaat, wordt minder weggegooid. ( Ja is getest in Utrecht (26feb))

misschien nog handig voor een volgende keer ofzeuh :D

Edit: Met dank aan Anoniemert btw
  25. Dragononymous Member

Share This Page

Customize Theme Colors

Close

Choose a color via Color picker or click the predefined style names!

Primary Color :

Secondary Color :
Predefined Skins