Customize

Flyer materiaal

Discussion in 'Nederland' started by Anonymous, Oct 15, 2010.

1. Anonymous Member

Flyer materiaal

Ik wil binnenkort gaan flyeren in Amsterdam, maar heb nog geen flyers. Heeft er iemand toevallig een leuk ontwerp voor flyers die ik mag gebruiken. Ik ben niet zo handig met dit soort dingen en ik wil dat het er goed uit ziet. En weet iemand ook een goede en goedkope manier om veel flyers te verkrijgen?

De Engelstalige flyers hier op de site kan ik niet in een goed formaat vinden zodat ik er daadwerkelijk iets mee kan.
  2. Re: Flyer materiaal

ik ben nieuw hier :D.

ik heb wel een paar ideetjes voor onderwerpen.

1) misschien is die jongen die is op gepakt voor het helpen met hacken.
    2) hoe we 'De Hackers' kunnen helpen met de 'Pay Back Time'

ik denk dat je dan erg veel aandacht zullen krijgen.

Greetz!
  3. Dragononymous Member

Re: Flyer materiaal

Drukland.nl

iets meer dan 1 cent per a6 flyer ^.^
  4. Dragononymous Member

En anders kan er altijd wel wat gemaakt worden toch ^.^
  5. Re: Flyer materiaal

dat lijkt me wel ja
  6. Dragononymous Member

en anders zijn we echt een stel newfags lulz
  7. Re: Flyer materiaal

Flyers in het engels kan het ook werken in Amsterdam.
  8. Anyones Member

Ja hoppa drukken die flyers en verspreiden!!
  9. Dragononymous Member

Enig idee waar je dit wilt doen en hoe??
    Als we in amsterdam gaan staan met iets van 5-10 man is dat niet bepaald ongevaarlijk, zeker niet in de buurt van die scilons...
  10. Re: Flyer materiaal

ligt eraan:

11. Crappy Member

^^^ Die video is hilarisch :D
  12. Re: Flyer materiaal

Tja dat waren nog eens aantallen

Gelukkig staan all die oude videos nog steeds op Youtube

13. Dragononymous Member

We hebben een ware veteraan in ons midden ^.^
  14. Re: Flyer materiaal

maar wat wordt het onderwerp van de flyers dan? scilo, leaks, julian, vrij internet, transparante overheid? cuz voor leaks kan je bijv. ook op centraal gaan staan, kom je veel meer mensen tegen ;)
  15. Re: Flyer materiaal

Anoniemert is de veteraan. Ik slechts een doorgeefluikje

Die protesten heb ik niet aan mee gedaan, Ze zijn datzelfde jaar nog gestopt in Amsterdam
  16. Re: Flyer materiaal

zit nu met hem/haar te praten :p ik mag hem/haar wel
  17. Dragononymous Member

Naja eerst voorbereiden, geen impulsieve acties, daar is iedereen het hier wel mee eens denk ik
  18. Re: Flyer materiaal

jup
  19. Re: Flyer materiaal

ik zou wel over een bekend iets flyeren.
    zoals wikileaks, veel mensen hebben op dit moment interesse in dat onderwerp.
    of voor Julian Assange. (vrijwel hetzelfde :eek:)
  20. Dragononymous Member

Zat ik ook al over te denken, nu is het actueel
    de aandacht is nu aanwezig, daar moeten we gebruik van maken ( ik zou zeggen het liefst nog dit jaar )
  21. Re: Flyer materiaal

hmm ik heb hooguit tussen kerst en oud en nieuw tijd (tja tentamens) maar wil best helpen met flyeren, maar dan moeten er nog een paar dingen gebeuren:
    - hoe gaat de flyer eruit zien?
    - wie regelt de flyers?
    - gaan we als anonymous flyeren, dus met gezichtsbedekking
    - waar?
  22. Dragononymous Member

Ja ik ken het ( scholen ... )
    anyways met gezichtsbedekking lijkt me wel ideaal ja, het moet zoiezo maar het trekt ook meer mensen aan.
  23. Re: Flyer materiaal

heb nog geen masker though, dus daar zal ik ff naar moeten zoeken eerst ;) in noodgeval heb ik wel wat dingen maja, das toch minder
  24. Anyones Member

Hmm idd geen impulsief gedrag, goed organiseren en opzetten,

want bij een goed georganiseerde actie heb je ook wat meer animo lijkt mij waardoor de boodschap nog wat duidelijker over komt, inplaatsvan 5 a 10 gasten met een masker.
  25. Re: Flyer materiaal

ik denk dat je met 5 - 10 man al redelijk tevreden mag zijn :p Anon NL is een beetje dood xD
    heb ook nog nauwelijks NL Anons gezien die bezig zijn met Julian en Wikileaks
    daarbuiten is het animo om de straat op te gaan altijd wat lager, maar gewoon met een man of 5 -10 flyeren op een drukke plek lijkt me een goede start ^^
  26. Re: Flyer materiaal

ik zou graag willen helpen met flyeren enzo.
    ik ben niet lidgeworden om niks te doen ;)

ik ben hier hier ook mee eens, zorgen voor materialen enzo.
    eerst kijken hoeveel mensen er mee willen helpen? vanuit die getallen veder plannen.
  27. Dragononymous Member

Niemand is lid...
  28. Re: Flyer materiaal

als het tussen kerst en oud/nieuw is of in Januari doe ik mee, als ik ergens wat tijd heb de komende tijd zal ik misschien een ontwerp voor een flyer maken ;)
  29. Dragononymous Member

Zo'n flag zou ook niet verkeerd zijn
  30. Anoniemert Member

Denk eraan dat je in Amsterdam een vergunning nodig hebt om te flyeren en dat je niet zonder meer gemaskerd over straat mag.
    Leg vooraf contact met de wijkagent van het gebied waar je wilt flyeren, hij helpt je verder.

Enieweej, hier is een rar met het grootste deel van de flyers die ik toen voor de raids gemaakt had, psd'tjes.
    Ze zijn allemaal bedoeld om dubblezijdig op een a4'tje gedrukt te worden en dan doorvouwen om een minibooklet te krijgen.
    Ff aanpassen aan de actuele situatie (urls die niet meer bestaan aanpassen enzo) en je bent klaar.
    overdracht.rar

Verder is er iemand op #dutch die in het bezit is van de nederlandse wiki database.
    Als je een nieuwe nederlandse chanology site wilt starten (niet eens zo'n slecht idee gezien de aandacht die anon nu krijgt) dan is hij vast wel bereid die database aan je te geven.
    Die wiki bevat info zoals regels omstrent demonstreren in nederland, nederlandse OG's (die bereid zijn een nieuwe chanology cell te steunen), agenten die lief zijn, hoe eerdere raids verliepen en wat we ervan geleerd hebben.
  31. Re: Flyer materiaal

misschien nieuwe oprichten?
    er is de laatsten dagen wel meer activiteit op het forum dus wie weet maken we een kans?!
  32. Anoniemert Member

je snapt het niet.
    Niemand is lid, Anonymous heeft geen leden, hoeveel duizenden mensen er ook meedoen.
  33. Re: Flyer materiaal

ahh op die manier, ik moet maar niet meer zoveel zuipen op de zaterdag avond :p
  34. Anyones Member

hmm had eigelijk wel gehoopt op iets meer man.. maar ja des te meer reden om de nederlandse tak wat meer leven in te blazen en wil je toch gehoort worden moeten we de straat op
    Ik ben in iedergeval voor de volle 100% inzetbaar moet het alleen wel iets van te voren weten qua fulltime-baan.
  35. Re: Flyer materiaal

Good show Sir, carry on !
  36. Dragononymous Member

*zucht* al die regels tegenwoordig...
  37. Dragononymous Member

Vandaag, 13-12-2010, zal uw bestelling worden verstuurd.

Nog even wachten en dan weg sjaal en al die troep ^.^
  38. Re: Flyer materiaal

your own mask? where did ya get it? :p

Share This Page

Customize Theme Colors

Close

Choose a color via Color picker or click the predefined style names!

Primary Color :

Secondary Color :
Predefined Skins