Customize

Facebook.

Discussion in 'Nederland' started by Soulriddle, Aug 7, 2011.

1. Soulriddle Member

Ik heb onlangs een youtube filmpje gezien over 'een gebeuren' op 05-11-11.
    Ben erg benieuwd wat er precies komen gaat en heb ook een reactie gegeven dat ik vind, als ik denk wat ze doen gaan, dit ten zeerste stimuleer en waardeer.

Wat me tegenwoordig tegenvalt is het het volgende.

Niet zolang geleden riepen mensen een anti geluid over 'Big Brother' principe en over hoe erg ze het vinden om met hun privacy naar buiten te komen.
    Nu met het intreden van 'social media' weten ze blijkbaar zelf niet meer waar ze voor stonden en zijn ze maar al te blij met de aandacht die ze krijgen hoe meer ze zichzelf blootgeven.
    Social Voyeurism lijkt me beter gepast.

Ik blijf nieuwsgierig.
  2. Dragononymous Member

Oke en nu met uitleg aub...
  3. Soulriddle Member

4. Dragononymous Member

Wil je dat ik een preek ga houden over hoe het "altijd en overal mogelijk kan zijn om iemand te volgen 24/7"
    Privacy bestaat niet meer
  5. Soulriddle Member

Nee, dat bedoelde ik ook niet.
    Laat maar.
  6. Dragononymous Member

Wees duidelijk dan...
    Edit: Kan ook aan je Brabantse accent liggen..
  7. Soulriddle Member

:)

Ik zal voor de volgende keer duidelijker zijn.
  8. Dragononymous Member

Anyways
    Conclusie:
    Mensen zijn hypocriet over hun eigen privacy.
  9. Akaya Member

Ik volg hem Soulriddle wel. En ja het is te bizar voor woorden. De mens weet zelf niet wat ze willen omdat het geindoctrineerd wordt door derde die de nood en oorzaak in je geest plaatsen door zachtjes leugens te fluisteren in je oor.
  10. Dragononymous Member

Heb ik toevallig geen last van...
  11. **939** Member

Je bent altijd zelf nog verantwoordelijk voor de informatie die jij op internet zet, ik ben ook "actief" op social media ik zet overal het zelfde saaie verhaal neer met dezelfde out of date foto. waarom? omdat de maatschappij/werk dit van me verwacht, mobiele telefoon idem.

Wie zegt dat als je thuis bent, je je telefoon moet meenemen zodat je "getracked" kan worden als je naar de supermarkt gaat.
    laat hem lekker thuis liggen, de mensen die jou willen bellen bellen je toch wel en die bel je terug, of nog beter je maakt ouderwets afspraken wie wanneer je ziet...
    • Like Like x 1

Share This Page

Customize Theme Colors

Close

Choose a color via Color picker or click the predefined style names!

Primary Color :

Secondary Color :
Predefined Skins