Customize

Duncan Williams, News of the World, Phone Hacking, National Scandal

Discussion in 'Media' started by Anonymous, Jul 7, 2011.

  1. The Wrong Guy Member

    • Like Like x 1
  2. The Wrong Guy Member

    UK PM's ex-media chief Coulson jailed for Murdoch tabloid hacking | Reuters

    British Prime Minister David Cameron's former media chief Andy Coulson was jailed for 18 months on Friday for encouraging widespread phone-hacking by journalists to obtain scoops at the Rupert Murdoch-owned tabloid he edited.

    Coulson, editor of the now defunct News of the World newspaper from 2003-2007, was convicted last week of conspiracy to intercept voicemails on mobile phones following a high-profile eight-month trial at London's Old Bailey court.

    <snipped>

    Coulson showed no emotion as the sentence was read out in a packed Court 12 at London's Old Bailey court.

    "Mr Coulson ... has to take the major blame for the phone hacking at the News of the World," judge John Saunders said. "He knew about it and encouraged it when he should have stopped it."

    The sentence was passed exactly three years to the day that the Guardian newspaper published revelations that staff on the paper had hacked into the voicemails of murdered schoolgirl Milly Dowler.

    That sparked widespread outrage across the country and prompted Murdoch to close the 168-year-old tabloid just days later. It emerged that the newspaper had listened into messages of thousands of targets - from movie stars to crime victims to government ministers - to obtain information for scoops.

    The judge said Coulson must have known about the failure of the paper to immediately tell police about Dowler's voicemails, an act he described as "unforgivable".

    Coulson, found guilty of conspiracy to illegally intercept voicemails on mobile phones, was the only one of seven defendants to be convicted following a long-running trial, one of the most expensive of its kind in British legal history.

    More at www.reuters.com/article/2014/07/04/us-britain-cybercrime-idUSKBN0F90RN20140704
    • Like Like x 2
  3. vaLLarrr Member

    How many British pedophile MPs phones were hacked by Clive Goodman?
    • Like Like x 1
  4. The Wrong Guy Member

    I'm adding this here because it's well-written and worth reading, and this thread has the most-recent mentions of Murdoch.

    Dear Mr. Murdoch: Save yourself 80 billion bucks | Reuters Opinion

    By Jack Shafer, July 17, 2014

    The first time Rupert Murdoch tried to acquire Warner, Ronald Reagan was completing his first term as president, the Bell System break-up was nearly finished, and the first Macintosh had just gone on sale.

    Murdoch’s aim was to construct an entertainment-information conglomerate on top of his existing newspaper properties. When Warner (or Warner Communications, as the parent company was called then) spurned his 1984 offer, he promptly went on to purchase 20th Century Fox as his bedrock and from that base built an international company that includes a American broadcast network, 28 terrestrial U.S. television stations, several satellite broadcasting entities, a profusion of cable television channels, an immensely profitable news network, and more.

    Thirty years later, the 83-year-old Murdoch is throwing $80 billion at TimeWarner, which recently shed its print properties, for a new reason. Having exceeded his infotainment empire goals, Murdoch still needs to expand his business to compete with other jumbo-sized media conglomerates, such as the No. 1 revenue-generating conglomerate, Comcast — which owns NBC and Universal, and has a bid pending regulatory approval for Time Warner (no relation anymore) Cable — and No. 2 conglomerate Disney, which owns a line-up of properties similar to that of Murdoch. If Murdoch’s No. 4 conglomerate, 21st Century Fox, succeeded in swallowing No. 3, TimeWarner, it would become the new No. 2.

    <snipped>

    Last time Rupert sought to buy Warner, he assigned three New York Post journalists to investigate its CEO to assist in a lawsuit he’d filed against the company.

    Sue me via email: Shafer.Reuters@gmail.com. My Twitter feed streams rye and honey.
    https://twitter.com/jackshafer

    http://blogs.reuters.com/jackshafer/2014/07/17/dear-mr-murdoch-save-yourself-80-billion-bucks/
    • Like Like x 1
  5. The Wrong Guy Member

    Twenty-First Century Fox withdraws bid for Time Warner | Reuters

    Rupert Murdoch's Twenty-First Century Fox decided to pull its $80 billion offer to buy Time Warner Inc on Tuesday, abandoning plans to create one of the world's largest media conglomerates.

    Murdoch, who is Fox's chairman and CEO, cited Time Warner's management and its board's refusal to engage with Fox as one reason for the stunning turnabout.

    http://www.reuters.com/article/2014/08/05/us-time-warner-fox-idUSKBN0G529X20140805
    • Like Like x 1
  6. The Wrong Guy Member

  7. The Wrong Guy Member

    Daily Mirror prints apology to phone-hacking victims | The Guardian

    The Daily Mirror has published its first open apology to the victims of phone hacking and said it has tripled its fund to deal with the fallout from the scandal to £12m.

    The paper and its parent company, Trinity Mirror, apologised to “all its victims of phone hacking” and said voicemails on certain people’s phones were unlawfully accessed “some years ago”.

    It is the first time the company has printed a public apology for hacking in one of its papers. It took up a third of page two of Friday’s edition of the Daily Mirror and will be reprinted in its sister Trinity Mirror titles, the Sunday Mirror and the Sunday People at the weekend.

    Trinity Mirror, in a statement to the City, did not rule out further allegations or claims of hacking and their “possible financial impact”.

    The apology said information from phone hacking was used in papers in what the company described as an “unacceptable intrusion” into private lives.

    The apology said: “It was unlawful and should never have happened and fell far below the standards our readers expect and deserve.

    “We are taking this opportunity to give every victim a sincere apology for what happened.”

    It said the practice had “long since been banished from Trinity Mirror’s business and we are committed to ensuring it will not happen again”.

    The apology comes five months after the group agreed to pay compensation to 10 victims of phone hacking, including former England manager Sven-Göran Eriksson and one-time Doctor Who actor Christopher Eccleston.

    It was the first significant admission of phone hacking by a newspaper group not owned by Rupert Murdoch, and it was regarded as significant because it confirms that the practice was widespread in parts of the British newspaper industry.

    Continued here:
    http://www.theguardian.com/media/2015/feb/13/daily-mirror-apology-phone-hacking-victims
    • Like Like x 1
  8. The Wrong Guy Member

    Rebekah Brooks poised for News UK comeback as Rupert Murdoch's company faces possible corporate charges

    The Metropolitan Police sends a file of evidence to the Crown Prosecution Service on the phone hacking scandal as Rebekah Brooks is expected to unveiled as News UK Chief Executive

    http://www.telegraph.co.uk/news/ukn...company-faces-possible-corporate-charges.html

    Return of Rebekah Brooks is 'two fingers up to British public' – shadow minister | The Guardian

    Chris Bryant, shadow culture secretary, condemns apparent reappointment of Brooks as News UK chief a year after she was cleared of phone-hacking charges.

    http://www.theguardian.com/media/20...hief-campaigners-attack-report-rupert-murdoch

    John Cleese ‏@JohnCleese 3 hours ago
    The appropriate response to the news about Rebekah Brooks is a howl of rage. How dare Murdoch give two fingers to our nation?

    John Cleese ‏@JohnCleese 3 hours ago
    Brooks ordered the destruction of millions of NoW emails and then was found not guilty on the grounds of insufficient evidence. It's a joke.

    John Cleese ‏@JohnCleese 3 hours ago
    The secret of her success? A sociopathic shamelessness. And I really hope she has the guts to sue me for using the word 'sociopathic'.
    • Like Like x 2
  9. The Wrong Guy Member

    Rebekah Brooks: New claims that phone hacking was rife at The Sun under former editor | The Independent

    A 'new flank' of hacking claims have been opened against Rupert Murdoch’s daily tabloid, lawyers confirmed

    Rebekah Brooks is facing a legal battle over new allegations that phone hacking was “endemic” when she was editor of The Sun, a court has heard.

    Lawyers for News Group Newspapers, a division of Rupert Murdoch’s UK print business, told a High Court hearing that a “new flank” of hacking claims had been opened against Rupert Murdoch’s daily tabloid.

    Ms Brooks, the chief executive of News UK, who resigned from the same post shortly after the closure of the News of the World in 2011, was found not guilty of involvement in phone hacking after a lengthy criminal trial, which ended in 2014. She was reappointed to her old job last year.

    The potential inclusion of The Sun in the third tranche of phone-hacking civil actions – which had previously all related to its sister paper the NOTW – could leave the company facing substantial extra compensation payouts.

    News UK, the rebranded name of News International, is reported to have already spent more than £300m in the fallout from phone hacking at the NOTW. The total cost of defending the Murdoch empire is thought to be close to $1bn (£690m). NGN has always said that there was no hacking activity at The Sun.

    A civil trial over the latest claims against the NOTW had been scheduled for April, with a selection of test cases from a possible 16 claims pencilled in. The court heard that a further 25 were also pending.

    If five of the claimants are successful and they are allowed to amend their claims to include phone hacking at to include phone hacking at The Sun, lawyers representing victims say a potential 60 cases could follow. News UK says such claims are unsubstantiated and will be vigorously challenged in court.

    Claimants alleging that hacking took place at The Sun under Ms Brooks’ watch are relying on witness statements from former NGN journalists and the private investigator regularly commissioned to hack by the NOTW. In documents lodged with the court, several witnesses maintain they were “intimately involved or engaged in these unlawful activities on behalf of NGN, both at the News of the World and The Sun”.

    Continued here:
    http://www.independent.co.uk/news/u...-at-the-sun-under-former-editor-a6810976.html
    • Like Like x 2
  10. Disambiguation Global Moderator

    Thanks guy
  11. Fuck off with the spam you cunt.
  12. Indigo Prime Member

    Positive News Patron Backs West Country Press


    Duncan Williams has firmly established himself as a leading figure within the independent media.

    He is arguably the pioneer of positive news reporting.

    This is a courageous departure from the traditional preoccupation of the media with focusing upon bad news and the slanting of information as a means of manipulating public opinion.

    Duncan Williams is committed to using the media as a tool to improve understanding, communication and peace on the premise that people do not need to be slyly controlled but liberated instead, by giving them information they can actually use.

    True independent media is an antidote to fake news.

    Duncan Williams holds the view that society and survival are in grave danger when false reporting or incorrect data are used to justify an unsound government agendum – or in fact the agendum of some corporate, ideological or other vested interest that influences government policy for its own advantage.

    The media then has a duty to report the truth and becomes a dangerous weapon when it operates at the behest of vested interests.

    Positive reporting is a part of that duty to report the truth, for the simple reason that positive events are part of the ideal human scene – and in fact predominate.

    The tone of information transmitted to people as fact affects for good or bad the tone of the culture and one sure way to render it dispirited, fearful and hopeless is to feed it a relentless diet of bad news.

    Slanting news in favour of the bad actually distorts the view of human beings about themselves, their societies and indeed the human race. Slanting it in favour of particular vested interests and keeping the full gamut of information out of view of the public is a terrible disservice to the population. Ethical reporting is about transmitting a fact without recourse to negative spin.

    And these are issues that still concern us all.

    Duncan Williams had once provided discrete investment guidance and had worked closely with fellow British media proprietor, John Mappin.

    It was during the turbulent period just after 9/11, a time where the world was shaken to its core and chaos merchants were running rife. The world was at risk.

    John Mappin, a member of the Scientology religious community, was advised to invest in a small London based independent media group, and to use his investment to help keep factual information flowing into the heart of the capital.

    This proved to be a great assist in providing a reliable and true information source in what was fast becoming a sea of false data.

    Independent locals were leading the way, by spearheading the truth.

    The arrival then of this new breed of media owner, people who take seriously the responsibilities of their position for making a constructive contribution to the society to which they belong, is to be welcomed.

    When confronted by religious prejudice, Duncan Williams has also done much to help the good willed faith communities of our country retain a balanced and important voice. The Church of England and other wider Christian readerships have benefited enormously from the publication of their own unifying magazines and by having them made widely available within mainstream newsagents.

    For example, Sorted magazine originally started its life as a sensationist and rather downmarket gaming publication but has since matured into an inspirational title filled with faith testimonials, including a regular column by Christian adventurer Bear Grylls.

    In this day and age a specified brand of religion can be a contentious issue. It can stir up heated debate. Yet, in his role as an independent publisher, Duncan Williams is of the view that it is one’s right to believe as one choses.

    For our warring communities to really heal and unite, all theologies must be ever open for study and review by the independent press.

    Non religious voices must also be heard. There is much to learn from all quarters. And a bigot can often learn best by listening rather than speaking.

    Duncan Williams is also well known for his patronage of West Country communities through the Pulman’s Award. He has long involvement in cultural betterment projects linked to Pulman’s Weekly Newspaper Group, the historic independent media company established by George Philip Rigney Pulman back in 1857.

    View News UK, Criminal Rehabilitation Workbooks, Drug Education Fact Packs and The Way To Happiness courses are all community betterment projects that, as director of publishing, Duncan Williams has helped to make freely available in the United Kingdom. View attachment 272064 View attachment 272064 Dy4sSKJXQAUVDnC.jpg View attachment 272064 Screenshot_20190713-235250.png

    Attached Files:

  13. Indigo Prime Member

    Media director to appeal more than £250,000 personal liability order

    A media director plans to appeal against a judge’s ruling that he must pay hundreds of thousands of pounds to 26 employees of a newspaper series which closed down last year.

    Duncan Williams bought View From Newspapers, a series of seven weekly titles, in January 2018, two weeks after it was closed down and all of its 31 employees put on notice of redundancy.

    Williams bought View From and company the Sunday Independent Ltd from businessman and Truro City Football Club co-owner Peter Masters, who retained the Sunday Independent newspaper.

    In September Williams (pictured) was ruled personally responsible for up to £250,000 owed to nearly 30 former employees of the group, which was based in Lyme Regis, Dorset.

    An employment judge at Exeter Combined Court ruled all rights, powers, duties and liabilities had transferred to Williams when he bought View From, although he claimed he believed he was only buying the brand.

    A previous appeal from Williams against September’s judgment was dismissed on the grounds there was “no reasonable prospect of the decision being varied or revoked”.

    A two-day hearing was held last month for Judge Nicholas Roper to determine how much is owed to each of 26 claimants, including lead claimant and former View From deputy editor James Coles.


    Judge Roper has now begun publishing judgments on how much is owed to each former employee depending on how long they worked for the newspaper company.

    One of these claimants, whose judgment on remedy has been seen by Press Gazette, is owed nearly £20,800, of which £6,000 was awarded for unfair dismissal, according to the court.

    Williams estimates that the total cost to him will be more than £250,000 including legal costs, although he is still waiting to be sent all of the final amounts owed.

    He said in a statement: “I plan to appeal the personal liability ruling within the 14 day time period allowed in the judgment.

    “For this reason the Employment Appeal Tribunal have advised me not to make further comment at this time either as an individual or as owner of the Sunday Independent Ltd.”

    The National Union of Journalists supported the claimants in the case, as former View From chief reporter Anders Larsson – who was on holiday when the redundancies were made – is a member.

    Andy Smith, the NUJ’s organiser for newspapers, agencies and digital media, told Press Gazette: “The financial impact on the staff working on the View From titles until its sudden closure at the beginning of 2018 is still being felt.

    “Fifteen months after these people lost their jobs they still don’t know when they are going to get the wages and redundancy payments they earned, or the compensation that the tribunal decided they are due.

    “We’re still waiting for a number of the judgments on remedy to be published so we don’t know what the total will be.

    “As he was found personally liable, we will have to wait to see whether Mr Williams is able to pay. If not, the taxpayer will have to step in through the National Insurance Fund.

    “Last year the fund paid out over £300m in redundancy payments left unpaid by companies that went bust.”

    Press Gazette reported last week that Williams was ordered to pay £16,483.10 in compensation for unfair dismissal Anita Routley, a former accountant at the newspaper group.

    Routley’s case is separate to the other 26 claimants as she was sacked one week before Christmas 2017 – 17 days before the company closed.

    Attached Files:

  14. Indigo Prime Member

    Media director launches second appeal after order to pay 26 axed newspaper staff


    A media director has been ordered to pay 26 employees made redundant when the weekly newspapers they worked for ceased publication – but he is set to appeal the decision a second time.

    An employment tribunal has ruled Duncan Williams must pay a sum believed to total in the region of £250,000 to former members of staff at the View From series, which was based in Lyme Regis.

    Mr Williams had bought the company for £1 on 16 January last year, 12 days after the redundancies were announced.

    A previous hearing ruled he was liable for claims of staff still awaiting pay in lieu of notice, redundancy money and arrears of pay – rather than the papers’ previous owner Peter Masters.

    Mr Williams was subsequently unsuccessful in his attempt to have that ruling overturned – but has now launched a second appeal following the latest judgement, made in Exeter last Thursday.

    Earlier this week he apologised “on behalf of the company” to former View From accountant Anita Routley after she was awarded £16,500 in compensation at a separate hearing. However, he has declined to comment on the latest judgement while his appeal is ongoing.

    Lead claimant James Coles, who was previously deputy editor of the View From series, told HTFP: “This is just another stepping stone on what seems like a very long road to justice being served. My job isn’t over until all of us actually have the money we’re owed in our bank accounts.

    “If Duncan Williams doesn’t have the means to pay us, I hope he declares himself bankrupt as soon as possible in order that we can pursue our other potential avenue for recompense.

    “I would also like to draw attention to the role previous owner Peter Masters had to play in this sorry mess, which is there for all to see in the employment tribunal’s judgement.

    “Finally, on behalf of all of the claimants, I would like to thank barrister Natasha Joffe and Thompsons Solicitors of London, to whom we are greatly indebted. If it wasn’t for the fact that one of us, former chief reporter Anders Larsson, had the foresight to be a member of the National Union of Journalists, I doubt we would have even got this far – which, I hope, is a lesson everyone will take on board. Myself included.”

    The tribunal found Mr Masters had failed to make “appropriate pension payments” to six of the claimants in the months prior to the titles’ closure, and that it appeared he was “deliberately trying to slim down the business with regard to a prospective sale, and in order to entertain offers for that sale” when the employees were dismissed.

    Responding to the claims made in the judgement, Mr Masters told HTFP: “These business entities were purchased from administration. I understand the employees’ files were incomplete, muddled and in some cases non-existent. I was not aware of any pension contributions not being paid. The business was based in Lyme Regis and being run by the team down there.

    “Given I owned the business for five months, and a lack of available information on the transfer, I can’t comment on what, if any, contribution has been paid or not.

    “If anything was due, I’m surprised it was not discovered by Duncan Williams during his due diligence process and, in any event, would be his responsibility at that time.”
  15. Indigo Prime Member

    Below is a transcript of the Sunday Independent Limited's former owner Peter Masters' discussing the sale live on BBC Radio Cornwall's Laurence Reed programme.

    (Reed is a regular guest at Camelot Castle Hotel in Tintagel and a frequent and most sympathetic interviewer of owner John Mappin.)

    CALLER: Perhaps Mr Masters can comment on the Spotlight article last night?
    LAURENCE REED: No, I’ll ask that question myself. Right, before I ask that question Pete, are you happy to answer it because you, you haven’t responded at the moment? We’re talking about you saying you’re not responsible for the payments, thought to be in the region of a quarter of a million pounds, which workers at one of your former companies said they’re owed.
    PETER MASTERS: Right, well Laurence, let, let, can you give me a bit of time on this one? Right, in July last year, Capital Media, which was a large company in London, owned, who owned View News in Lyme Regis, went into administration. So that company went into administration. I purchased, from the administrator, the assets and I employed about 20-odd people, which was the Capital Media employees, which was not the whole of the company but some of them, from the Lyme Regis office. So that’s what I done. Now, at that point we instigated a business plan, OK. Which that, we brought it into place in December, which meant the amalgamation of the newspaper titles because there was several newspaper titles around, around Dorset etc, so we were gonna bring them all together and just put two out. We were also going to centralise the whole operation and make some redundancies, OK? So I then issued some redundancy notices. We issued some notices but it didn’t mean we were actually going to implement them. So what you do, you put a number of notices out and then you talk to the employees and then you do what you gotta do. Right, soon as I put those notices out, I received several offers for the business, so people come along, says “Hang on, look, we’ll buy this business off you”. After sitting down and looking at all the options, I accepted one of the offers. Now, with that I then, they, they carried out, they done their due diligence on the whole thing, and I then sold the business in early January. So that means that they bought the business, fine. And then I kept a part of the business and carried on trading with it. Now, that is a matter of public record, you can look on Companies House, you can see the documents.
    LAURENCE REED: So you’re, you’re telling, you’re telling me, you’re, you are not responsible for a bill that could…
    PETER MASTERS: Hang on, I’ve not finished yet, let me finish. So that, so the business was sold in good faith and the details, but the details was the subject of a confidentiality agreement which they normally are. Now, what happened to the business after that sale, that date, is a matter for the new owners, as it was no longer under my control, so if you want, everyone was paid up to the point when I sold the business. OK? The business then got transferred to a new owner. The new owner then takes all the records, the books and all the other bits and pieces and carries on running the business, no different than I did back in July.
    LAURENCE REED: Were you transparent, did, was there any suggestion when he bought the business, was this a bit of documentation hidden away that he didn’t know anything about, because that seems to be the impression that I’m getting, the person who owned the business said he’s not responsible, he bought it in good faith, he didn’t know about this possible debt?
    PETER MASTERS: Well, I sold it in good faith but the same token, Laurence, what you do, when you buy a business and you buy any business, you, what you go through, what you call a due diligence process. Now, he went through the due diligence process along with a number of other businesses who were looking at the business. Now he, in his own mind, offered a price for that company. Now, if he thought there was any liabilities or whatever, that price would have reflected. Now, he paid a sum for that company which reflected the benefit and burden. So that’s what he done, and he bought the company.
    LAURENCE REED: You’re not, so you’re saying you are categorically not responsible for this debt, but you are going to be involved in this three-day court hearing, aren’t you?
    PETER MASTERS: No, let me go a bit further. So that is, that is the whole situation, so the company was sold, that’s it. Now, what’s happened after that, I don’t know. I do know I had two or three phone calls from employees and I basically told them “Look, the, it’s no longer my concern, I’ve got no control over the business”, and obviously referred them to, back to the owner of the business. Now, that was, what, five, five-and-a-half months ago. I only owned, I only owned the business for what, five, five-and-a-half months.
    LAURENCE REED: But isn’t it the case, isn’t it the case you sold the business just two days before you would have been liable to that debt?
    PETER MASTERS: No it wasn’t two days, Laurence, and it was, negotiations went on in December. Now, if you look online and if you look on what he’s been doing, all the background of the person who bought it, you’ll see he was raising funds and done whatever he needed to do. But that’s a matter for him, Laurence, not me.
    LAURENCE REED: But are you, are you, are you going to be, are you going to be appearing at that court hearing in September?
    PETER MASTERS: Laurence, I have received no documentation or anything in respect of it and nor should I. Now, if somebody asks me “Can I see the agreement?”, the confidentiality agreement and whatever, providing the new owner would want to disclose it, I’d be happy to do so because it was all done at arm’s length and it was a proper legal documentation.
    LAURENCE REED: And I’ll ask that question again, for the final time, as far as you’re concerned, you are not responsible for that debt which could be quarter of a million pounds?
    PETER MASTERS: Well, Laurence, if you take it, take the alleged debt of quarter of a million pounds, how did it come about? Well, the reality is, when the business got transferred over, everyone got paid to the point when I transferred it over. Now, if he hasn’t paid any wages or anything post when he took it over, well that’s a matter for him. But I, they was not in my employment.
    LAURENCE REED: Not, you’re not responsible for it?
    PETER MASTERS: No I’m not, is that, course I’m not.
    LAURENCE REED: Right.
    PETER MASTERS: It’s like the BBC selling to the ITV and then you’re going back to the BBC to say well, you know, pay me wages, even though they carry on using the services.
    LAURENCE REED: All right.
    PETER MASTERS: You can’t do that, Laurence.
    LAURENCE REED: Pete, thank you. I’ve got two more questions. Thank you for answering that. Two more questions.
    PETER MASTERS: Let me go a bit further from there, which has probably been missed out again.
    LAURENCE REED: Go on.
    PETER MASTERS: The guy, the people who bought it off of me, apparently have sold it on again to another party.
    LAURENCE REED: Right, so this is all very complex, and I get that. Pete…
    PETER MASTERS: Well it’s not, it’s quite, it’s quite simple, Laurence. The reality is I sold the business, end of.
    LAURENCE REED: End of. As far as you’re concerned, that’s it. All right. Let’s put a line in the sand for the moment on that because no doubt there will be more from the court hearing. Couple of points very quickly…
    PETER MASTERS: Well, it’s, it’s…
    LAURENCE REED: Hang on.
    PETER MASTERS: It’s an industrial tribunal, Laurence.
    LAURENCE REED: All right.
    PETER MASTERS: It’s an industrial tribunal and that, that’s what it is.
    LAURENCE REED: All right, so, listen, just changing the subj…
    PETER MASTERS: The other side of it, I gotta say this while, while, while I’m on here…
    LAURENCE REED: Well, be careful because…
    PETER MASTERS: I have got, I have, no, I have got some sympathy for, for those, the ex-employees but, you know, the bottom line of it is everything is out of my control.
    LAURENCE REED: All right. All right. Pete, thank you, we didn’t expect you to talk that long but that’s the trouble when you phone in phone me in.
    PETER MASTERS: No, no, Laurence, listen Laurence, I mean, I’ve been looking on Spotlight last night and I was horrified, absolutely horrified when you see some of that. I thought “What the hell’s going on here?”
    LAURENCE REED: All right, all right. Listen, thanks Pete. Really good talking to you.
    PETER MASTERS: No trouble, Laurence.
    LAURENCE REED: All right, Pete Masters, there you go.

    Attached Files:

    • Like Like x 1

Share This Page

Customize Theme Colors

Close

Choose a color via Color picker or click the predefined style names!

Primary Color :

Secondary Color :
Predefined Skins