URGENT! MY DEAR FELLOWS I'M LEAVING IN DENMARK AND I'M FATHER TO MY DAUGHTER NICOLE AT 12YO. THE DANISH JUSTICE AND GOVERMENT IS TORTURING HER NOT ONLY PSYCHIC BUT OLSO PHYSICAL SOWELL WHOLE MINE FAMILY IN THE CZECH REPUBLIK WITH DISCRIMINATING WITH NO CONTACT TO OTHERS MEMBERS OF HER FAMILY MEMBERS . MINE DAUGHTER IS PSYCHIATRY DOWN ,AND BROKEN PLEAS HELP TREAD TO DANISH GOVERNMENTAL OFFICIAL SITES TO BREAK DENMARK ECONOMICAL TO KNEES. THANKS .Y FELLOWS FREEMAN
Please write in Danish or Czech. Tell us the whole story. We will get a better translation. Also, did you take your meds this morning?
Jandandersen Freeman Mit Oplæg lagt på Johanne‘s Smith Nielsen facebook Profil.: Kære Johanne Jeg beder dig inderligt, som far til min 12 årig datter Nicole, om at du gå in i min sag ! Jeg kan se det højest uanstændigt af den danske politiske styre, at min datter skulle være offer for den danske pampæriske system som kender ikke andet end tvangsfjerne og torturere psykisk og fysisk min datter i gennem nu 2 år med Nordjyllands politiet velsignelse i ryggen. Mit liv er i fare idet den 4 marts 2013 på vej hjem fra Københavns Tjekkiske Ambassade ca. kl. 22:30 på Nordjyske motorvej 10 km hjem fra, eksplodere min HF dæk. På heldigvis har jeg overlevet det, men nu er jeg ret usikker i dette danske samfund idet min bil Mazda 626 var udsat for sabotage i gennem længere periode. Min autoriseret mekaniker er vidne for flere sabotere angreb på min bil i gennem 1_1/2 år. Jeg er ikke af en som kan knækkes nemt. Derfor er jeg udsat for planlagt eliminering. Og det alt er fordi jeg i to år kæmper i mod den rådet og korrupte pampær social system som overtræder børne og menneskets rettigheders konventioner Danmarks repræsentation underskrevet i Geneve 51 og 56. Jeg finder det højest uanstændigt hvordan man tvangsfjerner børn fra familier som skal straffes, udlægges og udslettes for at bevise materialet forsvinder bare væk fra truende position for dem her i Aalborgs pamper i biuro. Har bevismateriale som Danmark har ikke en gang drømme om at der er muligt i dagens Danmark! Danmark bliver snart advare via anonymous, rettet i mod den Danske regering! Venlig hilsen Jan Dzuik Andersen Aalborg den 17 April 2013 @FREEMAN_NewFolksOrder@ Johanne Schmidt-Nielsen
On this YouTube link is my friend “Dana Šťastná“ and she's calling about help to whole world wide. l was socked too. pleas dear friends help; < Thanks Freeman
Nej , jeg vidé det godt at anonym er ikke hær, men har man ikke lov til spørge om hjælp dem man syntes at de kæmper endelig for der samme i hele verden? når alle andre instanser i den samfund er korrupt og du ha ikke anden mulighed end tage sin hat nede og bede herom helst om hjælp, ingen er interesseret at i det giverne situation dør flere mennesker bland min datter, hvis så må i meget undskylde og jeg starter den 3 verdens krig lige her i Danmark . FREEMAN
On this YouTube link is my friend “Dana Šťastná“ and she's calling about help to whole world wide. l was socked too. pleas dear friends help; < > Thanks Freeman
www On this YouTube link is my friend “Dana Šťastná“ and she's calling about help to whole world wide. l was socked too. pleas dear friends help; Thanks Freeman why can I do not se the link? Can you se it? Thanks Freeman
Google it if so you do not se the link On this YouTube link is my friend “Dana Šťastná“ and she's calling about help to whole world wide. l was socked too. pleas dear friends help; Thanks Freeman why can I do not se the link? Can you se it? Thanks Freeman
Will danefag post TL/DR translation plox so I can see whether or not I should care? Walloftextallcaps didn't bode well.
Appears to be a case of a child taken away (from one parent, both parents?!? No info available in post). Author had car tire blow out and tyhis proves definitely that the government is scared shitless of his amazing revelations regarding conspiracies within the state that no-one has seen before. Right.
Min datter blev tvangsfjernet under falske opdiktede anklager om sindsygdom skizofreni som min ordinere læge Jonna O.T. kraftig afvist med at jeg er ramt med PTSD (poust tragmatisk stress) Der efter har dansk myndighed tortureret min datter så meget at hun forsøgt på selvmord i midt i 2012. hvor jeg efter hendes ønske hæntede henne i skolen og kørt direkte til den tjekkisk ambasade,for at gøre opmærksomt på overtredelse af førskelige konvenktioner. efter ovegivelse af os til politi her i nordjylland blev vores hver uges kontakt afbrud som straf og genoptaget efter 2 månnender pause til 1 gang om månden. Nu kære venner er min datter psykisk så lang nede at hun har startet tisse i bukser i snart 12 års alderen. Min intuitiv følelse som far sensitiv barn fortæler mig at dette er det sidste øjeblik for at rede barnets sjæl.
I kan gå til min youtube channel: newfolksorder, hvor jeg gøre opmærksomt på mange af de problemer vi i Danmark måtte leve ære til dagligt. den har jeg startet i 2009. Min datter blev tvangsfjernet 18 maj 2011
Posting on an international forum concerned with completely different problems is not going to help you or your daughter. Get real help.
the real help is no exist here in Denmark, her is system dictatorship system change. what do you mean by international forum ? and what do you mean with get really help ? where?
Politi, justice, is korupt her i Danmark ! hvor vi mennensker som er udsat for planlagt eliminerig, hvor kan vi få hjælp fra ? ? ?
OP claims, in Danish, that his 12-year-old daughter is a victim of kidnapping and torture, both physically and psychologically, by the Danish healthcare system and with the approval of the Nordjylland police. He also claims that his life is in danger, as his right front tire blew out. He "fortunately survived" the incident, but says his car has been sabotaged on several other occasions, something apparently confirmed by his mechanic when he's brought his car in throughout the last 1.5 years. He says he's been selected for "planned elimination" (by the Danish government) because he isn't someone who can be "broken easily". All of this is because he has been fighting for two years against the authoritarian system that violates the rights of children and all humans despite Denmark being a party to the Geneva Conventions.
There's nothing in the Danish that suggests that. The more recent post that starts with "Min datter blev tvangsfjernet…" says that the alleged torture on the part of the Danish government led his daughter to attempt suicide; he picked her up from school and drove directly to the Czech embassy, where he attempted to bring to their attention violations of "various conventions". Then, they were handed over to the police in Nordjylland, who deprived them of their once-weekly meeting as some sort of punishment or penalty. It was reinstated after two months, but as a once-monthly deal instead. "Now, dear friends," says OP, "she's started wetting her pants at nearly 12 years of age." His fatherly instincts tell him this is "the last moment to save [his daughter's] soul". No idea how much of this is accurate, but the whole car-sabotage thing sounds like a conspiracy theory.