Hallo lezer, ik ben C0D3X! Ik hou me bezig aan mijn eerste Anonymous Operation. Ik kan er nog niet aan beginnen omdat ik nog geen andere Anonymous(en) heb. Dus vroeg ik me af of iemand zich vrijwillig kan melden om mee te doen. Heeft u interresse in mijn Operation? Stuur dan een E-mail naar c0d3xa@gmail.com. Instructie 1. Open de bestand hieronder 2. Lees het helemaal 3. Zet de antwoorden naast de vragen ( Na de : ) 4. Sla hem op ( Dat lijkt me logisch ) 5. Verstuur dit bestand naar c0d3xa@gmail.com 6. Is het niet gelukt door een of meer reden, contacteer me dan via een gewoon bericht naar het E-mail 7. Na paar dagen of misschien wel minuten heb je bericht back. Dit lijkt me niet zo moeilijk. Met vriendelijke groet, C0D3X.
Als je dan dingen wilt gaan hacken of iets dergelijks, heb dan ook gewoon het lef om dat te zeggen. En als je dan toch bezig bent met dingen doen, lees dan ook gewoon de regels en voorwaarden van dit forum. "Dit lijkt me niet zo moeilijk."
*bijna gestikt van het lachen zijn doet* Je vraagt in je txt file: "*Naam ( Echte ):" Da's nie echt anoniem nie ofwel? Daarnaast zeg je niets over wat jouw "Operation" dan wel niet mag behelzen. Je wil dus inschrijvingen voor een Op zonder te weten wat voor op, en "hackers" naam en toenaam gekoppeld aan kennis of kunde van ongewenste computervrede breuk activiteiten in een email naar een volledig onbekend adres laten sturen die zich c0d3x noemt? Je inbox zit zeker tjokkievol met reacties nu?