Hi hi er jeg alene her ?! FFS håber squ der er flere eftersom CoS EU hovedkontor ligger i Danmark og vi har deres klamme trykkeri også ligger i her... We are legion?! /b/ - decker
vi er her skam! vi har endda et domæne ved navn www.anonymous-denmark.org, som dog desværre for tiden er nede - men www.anonkbh.dk er også ganske fin og ellers kan du komme på webirc med andre anons via http://irc.netsplit.de/channels/details.php?room=#aktivisme&net=AnonNet
Ja...der er da ikke meget gang i den herinde fra danskernes side, hva? Er der lidt for meget dovenskab i vores lille andedam?
altså, vi har da haft et par arrangementer i 2011, som I kan læse om i de 2 ovenståen links, jeg har posted Men jeg er da enig om, at vi skal kalde til demonstration snar igen - nu har vi jo også et godt samarbejde med occupy denmark
Hvorfor laver vi ikke et samlet dansk site og ikke et site som ikke virker eller et der hedder; kbh. Mit forslag er: http://www.anon.dk Er kun ved at lave det så det er ikke helt klart endnu, men man kan da bygge på det
altså, anonymous-denmark virker jo - det er bare hostmasterne, som er dårlige til at tage sig af en fejl - så er det så ikke bedre, at vi venter til den kommer tilbage, og så kan du evt. hjælpe med at poste nyheder/infosektion eller andet?
Tror mere det er admin'en som ikke retter fejlen. 403 er mange gange et tegn på at der ikke er nogen index fil i mappen, ergo at siden er fjernet eller ligende. Jeg håber bare det ikke er en blog struktur, så kommer jeg ikke til at bruge den særligt meget. Personligt er jeg lagt mere til et fora baseret site som dette.
altså, siden havde en nyhedssektion på forsiden, et forum og infosektioner samt lidt mere som medier etc - jeg har fortsat kontakt til catimo , den anden admin, og han siger det er hostmasterne han venter på, fordi vi flytter server
Jeg vil egentlig ikke bumpe en mega gammel tråd, men jeg vil egentlig også gerne vide om der er nogen andre anti-scientology, henholdsvis anti-ACTA anons i Jylland og ikke bare kbh? +Kunne godt tænke mig at vide den præcise beliggenhed af scientology kirkerne i Danmark.
Silkeborg Church of Scientology Mission of Silkeborg Horsensvej 1, Salten 8653 Them Denmark Århus Scientologi Kirken Århus Christian X Vej 106 8260 Viby J Lyngby Church of Scientology Mission of Lyngby Sorgenfrivej 3 2800 Lyngby Copenhagen Church of Scientology Mission of Copenhagen City Bernstorffsvej 30b 2900 Hellerup Danmark (Denmark) Scientologi Kirken Danmark Gammel Kongevej 3-5, 1 1610 Copenhagen Scientology AOSH Europe Scientology Advanced Organization & Saint Hill Europe Jernbanegade 6 1608 Copenhagen Ikke så mange men den sidste er EU hovedkontor...
Jeg er desværre bare en fattig student i Horsens :\, ved ikke engang hvilke jeg kunne tage ud til og jeg tvivler på at der bliver holdt arrangementer ved dem jeg er tæt på. Sadface.
spørgsmålet ligger jo egentligt mere i, hvor man kan se, hvad de laver? Fordi de fleste danske scientology sider ser ret døde ud dømt fra, hvad jeg har fundet
Jeg forslår vi finder en dag hvor vi tropper op på rådshuspladsen i KBH og Århus for at demonstrere imod ACTA
https://pad.riseup.net/p/ACTADK vi er et par stykker i forvejen Men hvis datoen som sagt bliver d. 25 februar, skal vi vel lave en begivenhed herine
Lørdag d. 25? Er det både i Aarhus såvel som KBH? Da jeg bor i Jylland kan jeg ikke komme med hvis det bliver i københavn .
Nogen danske anonymous folk med kompetencer til den IT baserede aktivisme? Dette mangler vi stærkt i danmark - for vi er snart nødt til at gøre noget!
Der opfordres ikke til noget som helst, der spørges bare til folk med den slags kompetencer så vidt jeg kan se
hej anni, der er protest mod ACTA then 25 feb, check facebook for info. http://ekstrabladet.dk/nationen/article1697909.ece - ACTA info video og online vote. http://www.facebook.com/events/235321939883596/ - STOP ACTA protest info.
Hello citizens of the world. The abuse of children is created by "The evil eye in the top". That need that kind of false love and humanity to hide them self behind. In Denmark they will not make the Danish Pedophile association illegal. And they release all pedophiles even the best experts say they can be treated out amongst children again. Even more than every 3 convicted pedophiles they release do it again that they know of. And they release them all. And even they have misused the word love so destrutive in the name of egoism and selfishness and greed that it have destroyed whats real love are. And we need to take it back now. The solution is. All Anons around the globe. Join the Anons of Enigma as platform for the fight. And work together to find the people around the globe who want to run for parliment in there country and promise with the slogan: "NO HUMAN IS MORE MENTAL SANE AND HUMAN THAN HOW THEY TREAT THE SICK AND WEAK". That if the people they vote for that person, that person will if elected promise all the sick and weak PEDOPHILES/ RAPIST AND MURDERES in a humane psyciatric institution forever. Becouse people are after 15 years with the internet now in control. And kings and queens and priest and merchants dont control what the village-people shall think or belive anymore. And are now ready for the truth. And sick and weak people as pedophiles and murderes and rapist dont do inhumane things like that, without haveing clearly a mental illness. And if people dont vote for that person they vote for a INHUMANE SICK AND WEAK CAPITALISTIC PEDOPHILE SYMPATIZER SYSTEM that INHUMANE release or kill the sick and weak for the sake of money NOT humanity and justice. And then educate the people to be the beast they say they hunt. And people know that now. They are ready. And when real justice is restored in the most sick and weak and evil human can do. The selfish and greedy rich will lose the sick and weak they hide them self behind. And people will then see clearly who the real problem are. And real freedom will be given to all humans. And we all know we live in a deadly universe and humans only chance is to occupy HUMANLY other planets as a bonus and even Stephen hawkings says we need to FLEE EARTH NOW. Or we will all die. And why fight for a planet that is dead and not the humans before they die.? If you have surrended you life to hope. Why shall you then hold me away from reality. Join the Anons of Enigma and save the world. We are anonymous. We never forgive. We never forget. We are legion. And here we are. For the sake of honesty and justice that give real love. And then real freedom for all humans.
necromancy much, men sådan er det, for jeg er newfag og jeg kunne ikke finde andre tråde at kontakte danskere på. alle de links der henvises til længere oppe duer ikke og irc tråden er stendød - jeg er alene på den. HVOR FANDEN ER I ?!?!?!?!
01-12-2013. Ping www.dr.dk -t -l (as much as u can). use LIOC and HIOC anything help stop them forcing all day schools (obviously caused by the goverment)
Hej er der nogle der vil lærer mig noget mere om at hacke ? Hvis der er vil jeg gerne kontaktes over Skype i kan ADD mig på: horsfeldt2
Der er stadig danskere, som er aktive, vi har bare ikke noget "fast" hangout - for mit vedkommende kan I finde mig på jabber eller irc, hvis I vil snakke om noget - bare lad være med at snakke hacking eller ddos herinde, det er bedre at tage det et andet sted