Hey anons! Ik ben van plan om in Almere stad en Almere Buiten flyers/brieven uit te delen om mensen te laten zien wat why we protest is en waarom we protesteren tegen o.a Scientology, en wikileaks. Dus wil ik graag weten als dit komt wie graag zou willen meedoen
Owh en dan nog iets. Hoe sirieus wil je het maken? Wil je meer het publiek informeren, of wil je ook echt een beetje scilons irriteren? ( ik weet nog wel wat bedrijven in almere die met Scilo zijn verbonden..)
voor wikileaks ik bedoel tegen de mensen die anit wikileaks zijn informeren zoiezo en tegen sciilons kan ook inderdaad
Genoeg.. Bewust en onbewust, dat dan weer wel. Vaak door methodes van LRH of CoS te gebruiken, en ja iedereen hier weet waar dat geld heengaat..
eerst research.. en voorbereidingen enz. A1 posters ontwerpen om de vrije plak plaatsen vol te spammen ect.. evt. nog vergunningen of toestemming vragen
waarom pakken we niet Amsterdam? Ik bedoel Hoofdstad, heel druk, daadwerkelijke vestiging van Scientology. ik wil best meehelpen in de organisatie. maar ik zeg dat we dit groots aanpakken!
Ga jij het organiseren? Vergunning aanvragen voor (naar alle waarschijnlijkheid) 5 mensen? Ga jij het gesprek voeren met oom Agent? Edit: Niks persoonlijks tegen jou, maar op het moment is AnonNl in een diepe winterslaap/dood. Er zijn weinig (actieve) anons en de aanwezigheid van de laatste paar raids was ver van redelijk te noemen. Ik wil niemand ontmoedigen, ik ben ook blij om te zien dat er in ieder geval nog mensen zijn die de spirit nog hebben (of hebben gekregen), maar we moeten wel rekening houden met het feit dat wij qua daadwerkelijke offline raids niet zo groot zijn als bijvoorbeeld de Engelse of Amerikaanse Anons.
vat het ook niet persoonlijk op moet idd geen schaamtelijke vertoning zijn van 5 man met een Guy Fawkes masker op. luisterd toch niemand naar! las net op een andere tread over voorbereidingen om de miracle of love sekte aan te pakken dus de wil is der wel mensen moeten alleen die stap nemen daar daadwerkelijk te staan! ben zelf een newbie. maar ik heb al verhalen gehoord van vrienden die het ook wel zien zitten! het verschil is alleen om het dan ook daadwerkelijk te doen!
truefax, het is alleen niet zo simpel als dat het lijkt, zit meer werk achter dan enkel wat flyers maken en die weggeven, en dat vergeten veel mensen
snap ik word door deze anon niet onderschat! vergt een hoop organisatie! maar met genoeg man moet het wel te realiseren zijn. (wat een nare emoticons trouwens)
Moet je ze eerst vinden en moet iedereen ook kunnen komen Dan moet je het stel debielen nog in de gaten houden tijdens de reis en dan begint het oppas werk pas echt... Naja zo ging het vroegah dan
Waarom zijn de vrije aanplakplaatsen in Almere op van die *slecht woord* plekken?... De beste zit tegenover de Lidl..
Leek mij een leuk idee om mensen in almere ook op de hoogte te stellen van wat er allemaal gebeurt hier in almere zeker onder de jongeren word anonymous gezien als "een stel hackers die levenloos playstation network hacken" en we moeten hun laten zien dat we niet zo zijn en niet alleen dat maar ook op de hoogte te stellen over de gevaren van Co$ en hoe wij moeten opstaan voor onze recht op privacy en op vrijheid van informatie. er zijn genoeg "open minded" mensen in almere en ik denk dat dit kan zorgen voor meer actieve mensen bij evenementen van whyweprotest enzo
inb4 watisdatvooreen*slechtwoord*opmerking? Hoeveel % van de "jongeren" denk jij dat er uberhaupt het nieuws nog enigzins volgt? Soms schaam ik me kapot voor anderen van mijn leeftijd..
Dat playstation is gehackt weten ze allemaal wel, maar door wie weten ze dan weer niet. Als we iets in almere gaan doen ben ik er bij. Dit keer heb ik geen interview xD
Haha, ja duurde even maar 't is gelukt xD zaterdagavond 28 mei om 22:35 op Zembla (Nederland 2) mocht je geïnteresseerd zijn xD Let maar op de jongen die Ian heet.
Er zijn genoeg manieren om mensen te benaderen en te bereiken. Een vast 'element' van aandacht grijpen is via de subliminal manier. Zaken hoeven niet duur te zijn als je creativiteit toe laat. Dat anonNL een lange winterslaap heeft hoeft niet per definitie te betekenen dat zaken nu ongemoeid kunnen door gaan zonder 'interventie' van andere.