Als "Iemand" (hinthintpointpointarrowarrowwinkwink) contacten heeft in die bagger IRC sloten, zou daar dan ook gespammed kunnen worden <3?
Ik zie deze topic opeens bovenaan staan in main forum, en ik was het niet kreeg zowat een hartverzakking hier, jheez.. Niet meer doen, foei!
Mijn hoofd is nogal overloaded de laatste tijd, dus kan soms wat raar reageren (moet je verder niet teveel op ingaan)
Ik weet niet, we zitten wel met Amnesty En daar wil ik zoiezo geen problemen mee krijgen, of hun actie verkloten, of reputatie schaden et cetera.. Ugh zoveel om rekening mee te houden nu..
Oke Iemand neemt gewoon een bord mee ofzo Zo van Zij zijn geweldig, maar wij zijn hen niet, iets wat lijkt op "they're awesome, but we're not them" iig
Ik heb een mail gestuurd naar de 'organisatoren' van de actie op het mediapark. Als ik een antwoord krijg zal ik het melden
Beste actievoerders, Leuk dat jullie op 3 mei ook iets gaan doen en goed om even te coordineren. Wij gaan inderdaad op 3 mei ook het mediapark op, maar niet met spandoeken ed. We gaan namelijk op bezoek bij radio- en TV-programma's waar onze ambassadeurs genodigd zijn. Ik denk daaromdat we elkaar niet in de weg zullen lopen. Wat zijn jullie plannen? NB: het is leuk om op www.persvrijheid.nl jullie actie te vermelden. Hebben jullie voor mij 5 regels over de actie en de naam van jullie 'actiegroep', dan voeg ik die info toe op de site.[/QUOTE] Dat is dus het antwoord. mijn conclusie; We kunnen gewoon doen wat we willen! (naja soort van dan he..) Edit: Nog ff over die site, vermelding ja of nee?
Naam van onze "actiegroep".. Anonymoes gewoon ofwa? 5 Regels over de actie...eh, iets in de trend van "...wij willen de nederlandse media feliciteren vanwege de redelijke openheid" of iets dergelijks?
1. Anonymous 2. Persvrijheid is een recht 3. Persvrijheid is een wil 4. Wij willen persvrijheid 5. Dinsdag 3 mei Mediapark te Hilversum, onze ondersteuning zal blijken
1. Weeeeeeeeeee 2. Fuck 3. Sbs 6 is een kut camping zender 4. Fuck NVU 5. powned is kut. DIAF. Fucking miegerts.
Ik weet nog niet 100% zeker of ik kom. Ligt eraan of ik opgeroepen word om te werken (vakantieperiode).